;
coinex

سریال Stranger Things برای فصل سوم تمدید شد

فصل سوم Stranger Things با فضایی ترسناک تر ساخته می شود

با نزدیک شدن به زمان پخش فصل دوم Stranger Things، تیم سازنده سریال اطلاعات بیشتری درباره جزئیات آن اعلام می‌کنند.

تهیه کننده اجرایی سریال یعنی شان لوی (Shawn Levy)، به تازگی با وب‌سایت Mashable مصاحبه‌ای داشته و حرف‌هایی درباره فصل دوم و همینطور فصل سوم Stranger Things گفته است. لوی گفته که زمان مناسبی برای داستان گویی فصل دوم نداشته، در نتیجه بهترین راه برای ارائه کامل داستان، ساخت فصل سوم Stranger Things است.

لوی گفته:

از آنجایی که اپیزودهای سریال توسط برادران دافر نوشته شده، آن‌ها به این نتیجه رسیدند که داستان سریال گسترده تر از 9 اپیزوداست. بنابراین همین ما مجبور به انتخاب داستان این فصل کرد. یکی از غافل گیری‌ها این بود که همه ایده‌های بزرگ ما در یک فصل ارائه نمی‌شود … اگر ما 40 ایده برای گنجاندن در این فصل داشتیم، 30 مورد از آن‌ها انتخاب شده، و بقیه در ذهنمان برای فصل‌های آینده باقی می‌ماند.

فصل دوم که طبق گفته لوی بر روی کاراکتر ویل بایر تمرکز دارد، بسیار ترسناک‌تر خواهد بود. طبق تیزر اول سریال، به نظر می‌رسد ویل با بازگشت و آوردن یک موجود به همراه خودش، دروازه‌ای وارونه را می‌گشاید.

تاکیدهای بسیاری بر روی این کاراکتر، و شانس زیادی هم برای دیده شدن و خود نمایی نوح اشنپ (Noah Schnapp)، بازیگر این نقش، در زمینه بازیگری وجود دارد؛ چیزی که در فصل اول خیلی ممکن نبود.

فصل دوم سریال Stranger Things از 9 آبان (31 اکتبر) آغاز می‌شود.

.

منبع: polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر