;
coinex

گوشی هواوی آنر 9 مجهز به دوربین دوگانه تا اواسط تیر ماه راه اندازی خواهد شد

گوشی هواوی آنر 9 مجهز به دوربین دوگانه تا اواسط تیر ماه راه اندازی خواهد شد

تصاویری که در دو ماه گذشته از گوشی هواوی آنر 9 منتشر شده، نشان می دهد که پروسه طراحی و تولید این گوشی هوشمند در حال اجراست.

گوشی هواوی آنر 8 از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار بود؛ حال با توجه به تصاویری که اخیرا از آنر 9 منتشر شده، به نظر می رسد که هواوی قصد دارد موفقیت نسل قبل را دوباره تکرار کند. به گفته ی یکی از منابع چینی، دوربین دوگانه ای که در گوشی هواوی آنر 9 تعبیه می شود، از دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

همانطور که می دانید، گوشی هواوی میت 9، پرچمدار این کمپانی در سال 2016 بود که با دوربین دوگانه 20 مگاپیکسل مونوکروم و 12 مگاپیکسل RGB در دسترس قرار گرفت. انتظار می رود که گوشی هواوی آنر 9 نیز همانند میت 9 از همین تنظیمات برخوردار شود. البته هنوز مشخص نیست که آیا برند دوربین آنر 9 هم از نوع لایکا خواهد بود یا خیر.

ه گفته ی یکی از منابع چینی، دوربین دوگانه ای که در گوشی هواوی آنر 9 تعبیه می شود، از دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

از لحاظ ظاهری باید گفت که شباهت هایی میان آنر 9 و شیائومی می 6 دیده می شود. تصاویر لو رفته، درخشندگی خاصی را نشان می دهند که به پنل شیشه ای و گوشه های خمیده شیائومی می 6 شباهت دارد. اینطور که به نظر می رسد، آنر 9 ترکیبی از آنر 8 و شیائومی می 6 خواهد بود. دوربین دوگانه در هواوی آنر 9 نیز همانند نسل قبلی، در گوشه سمت چپ تعبیه شده که فلاش LED و ماژول فوکوس نیز در کنار آن قرار دارند.

تنها تفاوت بزرگ آن در طراحی، همان اسکنر اثرانگشت بوده که دیگر در پنل پشتی تعبیه نشده است. به نظر می رسد که این اسکنر در زیر دکمه هوم فیزیکی، در نمای جلویی دستگاه قرار گرفته است. سنسور اثرانگشت در گوشی هواوی آنر 8، مثل Smart Key عمل می کرد که کاربر با استفاده از آن می توانست هر عملکردی مثل باز کردن اپلیکیشن، باز کردن دوربین، اسکرین شات و غیره را انجام دهد. با این اوصاف، به نظر می رسد که قابلیت اسمارت کی از هواوی آنر 9 حذف شده است.

اطلاعات اخیر حاکی از آن هستند که گوشی آنر 9، احتمالا اولین گوشی هواوی خواهد بود که از جک هدفون استاندارد 3.5 میلیمتری برخوردار نمی شود.

اطلاعات اخیر حاکی از آن هستند که گوشی آنر 9 ، احتمالا اولین گوشی هواوی خواهد بود که از جک هدفون استاندارد 3.5 میلیمتری برخوردار نمی شود. در لبه پایینی دستگاه، یک پورت یو اس بی نوع سی دیده می شود که در میان دو جایگاه اسپیکر تعبیه شده است.

این منبع چینی مدعی شد که گوشی هواوی آنر 9 تا پایان ماه ژوئن راه اندازی خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر