;
coinex

تصاویری از موتو ایکس 2017 منتشر شد

تصاویری از موتو ایکس 2017 منتشر شد
به تازگی اسلایدهایی در فضای مجازی منتشر شده که به نظر می‌رسد به گوشی موتو ایکس 2017 تعلق داشته باشد. سال گذشته کمپانی موتورولا تصمیم گرفت تا به جای راه اندازی گوشی موتو ایکس جدیدی، خط تولید جدید گوشی‌های هوشمند سری موتو زد را معرفی کند. این شرکت از همان زمان به بعد، این قول را به مشتریان خود داد که سری موتو ایکس هیچ جایی نخواهد رفت و به زودی مدل های جدیدی از آن اعلام خواهد شد.

به لطف گزارشی که به تازگی از چین به بیرون درز کرده، به نظر می‌رسد که این کمپانی بر سر وعده خود محکم ایستاده است. اخیرا اسلایدهایی در فضای آنلاین منتشر شده که گوشی موتورولا موتو ایکس 2017 را نشان می‌دهد. در حال حاضر هیچ راهی برای اثبات درستی و یا عدم درست بودن این اسلایدها وجود ندارد؛ اما این برای اولین بار است که صحبت هایی راجع به موتو ایکس 2017 شنیده می‌شود.

با این حال باید به این نکته نیز اشاره کنیم که تصاویر منتشر شده از موتو ایکس 2017 در این اسلایدها، کمی با طراحی آن چیزی که در گذشته دیده‌ایم، تفاوت دارد. در تصاویر منتشر شده قبلی، فلش دوربین در زیر لنزهای دوربین قرار گرفته بود؛ اما در این تصویر جدید، شما به وضوح می بینید که فلش در بالای لنزهای دوربین جای گرفته است.

مشخصات موتو ایکس 2017

شایعات درباره مشخصات موتو ایکس 2017 این گونه می‌گویند:

  • نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی)
  • پردازنده هشت هسته ای با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 506
  • دو نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره سازی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین اصلی دوگانه 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا

در حال حاضر نمی توان به درستی تایید کرد که آیا این اسلاید، یک گوشی واقعی از سری موتو ایکس است و یا تصاویر منتشر شده قبلی، نمونه ای واقعی از آن را نمایش داده است. در هر صورت امیدواریم که در روزهای آینده موتورولا پاسخی رسمی در این باره منتشر کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر