;
coinex

سامسونگ بزودی از یک گوشی هوشمند تاشو رده بالا رونمایی می کند

سامسونگ بزودی از یک گوشی هوشمند تاشو رده بالا رونمایی می کند

شرکت سامسونگ قصد دارد بزودی از یک گوشی هوشمند تاشو  برای بازار کره جنوبی رونمایی کند. البته این کمپانی همیشه محصولات خاصی را برای این بازار در نظر گرفته است. چند ماه قبل جزئیاتی درباره گوشی هوشمند تاشو رده بالا سامسونگ به بیرون درز کرد که به اسم رمز W2017 شناخته می شد.

حال، گزارش جدیدی می گوید W2017 بزودی راهی بازار کره جنوبی می شود. این گزارش به عرضه گوشی هوشمند تاشو رده بالا در آینده نزدیک اشاره دارد؛ اما تاریخ دقیقی مشخص نشده است. از مشخصات سخت افزاری W2017 باید به صفحه نمایش 4.2 اینچی AMOLED با کیفیت FHD اشاره کرد که تاکنون تلفن هوشمند تاشویی با این مشخصه های رده بالا مشاهده نشده است.

حال، گزارش جدیدی می گوید W2017 بزودی راهی بازار کره جنوبی می شود. این گزارش به عرضه گوشی هوشمند تاشو رده بالا در آینده نزدیک اشاره دارد

این گزارش به دیگر مشخصه های رده بالا  W2017 نیز اشاره داشته که انتظار داریم بزودی این محصول رده بالا را در بازار کره جنوبی شاهد باشیم و بعید است برنامه ای برای عرضه آن در دیگر بازارها وجود داشته باشد. از مشخصاتی که انتظار داریم در W2017 مشاهده کنیم باید به پردازنده اسنپدراگون 820، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 2300 میلی آمپری اشاره نمود.

وزن W2017 تنها 208 گرم بوده و ابعاد آن به 127.8*61.4*15.8 میلیمتر می رسد. احتمالا این محصول آتی شرکت کره ای از فناوری شارژ بی سیم و شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد.

تلفن هوشمند مذکور گذشته از ویژگی های فوق، شامل سنسور اثر انگشت شده و در حال حاضر تنها وارد بازار چین شده است. بنابراین انتظار داریم بزودی در بازار کره جنوبی نیز شاهد عرضه آن باشیم اگرچه جزئیات رسمی توسط سامسونگ منتشر نشده است.

.

منبع: mobilescout

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر