;
coinex

آیپد پرو 10.5 اینچی در رویداد WWDC 2017 اپل رونمایی خواهد شد

آیپد پرو 10.5 اینچی در رویداد WWDC 2017 اپل رونمایی خواهد شد

آیپد پرو 10.5 اینچی یکی دیگر از محصولاتی است که کمپانی اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان رونمایی خواهد کرد.

گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که کمپانی اپل قصد دارد یک آیپد پرو 10.5 اینچی را به خط تولیدات تبلت های خود اضافه کند؛ و با توجه به گزارش دیگری که از تحلیلگر معروف KGI Securities، مینگ چی کو منتشر شده، به نظر می رسد که این غول آمریکایی قصد دارد در WWDC 2017، همراه با اسپیکر صفحه لمسی سیری، از این محصول نیز رونمایی کند.

مینگ چی کو پیش بینی کرده که اپل قصد دارد از ماه آگوست، سه مدل از آیپدهای جدید خود را معرفی کند؛ آیپد پرو 2 12.9 اینچی، آیپد پرو 10.5 اینچی و آیپد 9.7 اینچی مقرون به صرفه. بنابر گزارشی که توسط خبرگزاری MacRumors منتشر شده، این معرفی در کنفرانس امسال، احتمالا به دلیل افزایش تولید در پایان سه ماهه دوم سال 2017 انجام خواهد شد. آیپد پرو 10.5 اینچی به آیپد 9.7 اینچی شباهت خواهد داشت؛ اما گفته می شود که از حاشیه های کمتر و صفحه نمایش بزرگتری برخوردار خواهد بود.

کو همچنین بر این باور است که کمپانی اپل به احتمال 50 درصد، از اسپیکر سیری خود نیز رونمایی خواهد کرد. او در مصاحبه های اخیر خود اعلام کرده بود که این دستگاه از یک نمایشگر لمسی برخوردار می شود. شایعات  اخیر مدعی هستند که کارمندان اپل نیز بارها این دستگاه را در چند ماه گذشته آزمایش کرده اند؛ دستگاهی که برای رقابت با آمازون اکو راه اندازی می شود. کمپانی آمازون تا به حال چندین نسخه از دستیار مجازی خود، یعنی اکو را راه اندازی کرده؛ اما این اولین بار است که اکو را به صفحه نمایش لمسی مجهز می کند.

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل 2017 از روز دوشنبه، 5 ژوئن (15 خرداد) آغاز خواهد شد.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر