;
coinex

اچ تی سی یو 11 با قیمتی ارزان‌تر از یو اولترا عرضه خواهد شد

اچ تی سی یو 11

پرچمدار آینده کمپانی تایوانی اچ تی سی، یعنی اچ تی سی یو 11 در آینده نزدیک معرفی و روانه بازار خواهد شد. اگرچه هنوز تاریخ دقیق عرضه این گوشی به صورت جهانی مشخص نشده است، اما اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده که خبر از قیمت نه چندان گران این گوشی می‌دهند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا از موضوع این گزارش‌ها مطلع شوید.

تنها 72 ساعت تا زمان مشخص شده برای معرفی پرچمدار جدید کمپانی اچ تی سی، یعنی اچ تی سی یو 11 (HTC U 11) فاصله داریم. انتظار می‌رود که این گوشی رده بالا دارای مشخصات خوبی نیز باشد که شامل پردازنده اسنپدراگون 835 و ویژگی جدید Edge Sense می شود که به شما اجازه می‌دهد با فشار دادن قاب دور دستگاه با رابط کاربری آن تعامل داشته باشید.

از آنجایی که اچ تی سی یو 11 یک دستگاه رده بالاست، نباید منتظر قیمت ارزانی برای آن باشیم، اگرچه ممکن است قیمت خیلی گرانی نیز نداشته باشد. اخیراً گزارشی از سوی کشور تایوان (کشور کمپانی اچ تی سی) منتشر شده است که در آن گفته شده که پرچمدار جدید اچ تی سی احتمالاً ارزان‌تر از یو اولترا (HTC U Ultra)، اولین گوشی هوشمند رده بالایی که در سال جاری توسط اچ تی سی منتشر شد، خواهد بود. بر طبق گزارش‌ها، یو 11 احتمالاً چیزی حدود 662 دلار در بازارهای محلی قیمت داشته باشد.

البته که قیمت‌ها در هر کشور با یکدیگر تفاوت خواهند داشت؛ اما اگر این گزارش صحیح باشد، قطعاً انتظار می‌رود که اچ تی سی یو 11 در اکثر کشورها ارزان‌تر از یو اولترا باشد. شاید جالب باشد بدانید که درحال حاضر گوشی‌های یو اولترا در ایالات متحده آمریکا با قیمت 749 دلار به فروش می‌رسند، قیمتی که واقعاً بالاست.

وب سایت تایوانی ePrice می‌گوید که اچ تی سی یو 11 از تاریخ 29 اردیبهشت ماه در کشور تایوان برای پیش فروش قرار خواهد گرفت. درباره سایر کشورها هنوز تاریخ مشخصی از سوی کمپانی اعلام نشده است، با این حال کمپانی اچ تی سی باید در هفته‌های پیش رو ابهامات موجود را برطرف کند.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر