;
coinex

انیمیشن Cars 3 محصول شرکت پیکسار در ماه ژوئن به نمایش عمومی در خواهد آمد

انیمیشن Cars 3قسمت جدیدی از انیمیشن محبوب Cars با نام Car 3 ساخته شده که در ماه ژوئن سال 2017 میلادی اکران خواهد شد. این انیمیشن دنباله‌ای بر قسمت اول این سری بوده و توسط شرکت انیمیشن سازی پیکسار (Pixar) ساخته شده است.

قسمت اول انیمیشن Cars

در سال 2006 میلادی اولین قسمت از سری انیمیشن‌های Cars توسط شرکت پیکسار (Pixar) ساخته و توسط شرکت دیزنی (Disney) منتشر شد. کارگردان این انیمیشن جان لاست (John Lasseter) بود و صداپیشگان مطرحی همچون اون ویلسون (Owen Wilson)، دانیل لاورنس (با نام هنری Larry The Cable Guy) و پل نیومن بزرگ (Paul Newman) در آن حضور داشتند.

داستان انیمیشن مربوط به یک شخصیت به نام Lighting McQueen (اون ویلسون) بود که در شهر کوچکی به نام Radiator Spring زندگی کرده و به همراه دوستان خود مخصوصا رفیق دیرین خود ماتر (دانیل لاورنس)، در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کرده و در نهایت با وجود اول نشدن به قهرمان مسابقات تبدیل می‌گردد. این انیمیشن توانست در زمان اکران به موفقیت بسیاری دست پیدا کرده و تا به حال به رکورد فروشی معادل 10 میلیارد دلار دست پیدا نماید.

قسمت دوم انیمشین Cars با نام Cars 2

قسمت دوم انیمیشن Cars در سال 2011 میلادی به کارگردانی جان لاست ساخته و اکران شد. در این قسمت Lighting McQueen به همراه Mater به سفری دور دست رفته تا در مسابقات گرند پری (Grand Prix) شرکت نمایند. اما در این سفر با مشکلاتی روبرو شده که منجز به گرفتار شدن Mater می‌گردد.

صداپیشگاه این بخش از انیمشن Cars نیز اون ویلسون ، دانیل لاورنس و مایکل کین (Michael Cane) بوده و این انیمشین نیز توانست با دریافت نقدهای مثبت قروشی 560 میلیون دلار را تجربه نماید.

قسمت سوم انیمیشن Cars با نام Cars 3

قسمت سوم انیمیشن Cars نیز با نام Cars 3 ساخته شده که قرار است در ماه آینده میلادی به نمایش عمومی درآید. این بخش نیز توسط برایان فی (Brian Fee) کارگردانی شده و صداپیشگانی مانند اون ویلسون، آرمی همر (Armie Hammer) و ناتان فیلیون (Nathan Fillion) و کری واشینگتون (Kerry Washington) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان انیمیشن Cars 3 نیز همانند قسمت‌های قبلی بر پایه مسابقات اتومبیل رانی و حواشی آن جریان دارد. در این قسمت حریف جدید و جوانی به نام جکسون استورم (Jackson Storm) پا به مسابقات گذاشته و توانسه با غلبه بر تمام رقبا، عنوان قهرمانی جهان را از آن خود نماید. اما در این میان این پرسش پیش آمده که آیا جکسون توانایی شکست دادن Lighting McQueen افسانه‌ای را دارد؟ در انیمیشن Cars 3 قهرمان دو سری قبلی که بعد از یک تصادف از مسابقات خداحافظی نموده، به کمک یک تکنسین ماهر با نام کروز رامیرز (با صدای کریستلا آلونزو) به آمادگی رسیده و برای شکست جکسون به مسابقات Florida 500 باز می‌گردد.

انیمیشن Cars 3 قرار است که در 16 ژوئن سال 2017 میلادی به نمایش عمومی درآید. در انتها توجه شما را به تصاویری از تریلر انیمیشن Cars 3 جلب می‌کنیم.

منبع : تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر