;
coinex

لیست کامل مشخصات گوشی گلکسی جی 7 مکس به بیرون درز کرد

لیست کامل مشخصات گوشی گلکسی جی 7 مکس به بیرون درز کرد

اخیرا تصاویری از لیست کامل مشخصات گوشی گلکسی جی 7 مکس لو رفته است که به نظر می رسد، مربوط به مراسم رونمایی از این گوشی هوشمند باشد. در این تصاویر، مشخصات و ویژگی های این گوشی هوشمند، به خوبی آشکار شده است.

با توجه به اطلاعات فاش شده که از یک منبع داخلی سامسونگ به بیرون درز کرده، به نظر می رسد گوشی گلکسی جی 7 مکس با شماره مدل Sm-SM-G615F، از نمایشگر 5.7 اینچ TFT با رزولوشن تمام اچ دی 1920 در 1080 پیکسل برخوردار خواهد باشد. یک پردازنده هشت هسته ای با قدرت پردازش 1.6 گیگاهرتز نیز تامین قدرت آن را به عهده دارد. اطلاعات فاش شده حاکی از آن هستند که یک تراشه مدیاتک هلیو P20، در قلب این فبلت جای گرفته است.

گفته می شود که این تراشه مدیاتک، توسط یک رم 4 گیگابایتی پشتیبانی می شود. همچنین یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت افزایش به کمک میکرو اس دی کارت نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

به نظر می رسد گوشی گلکسی جی 7 مکس با شماره مدل Sm-SM-G615F، از نمایشگر 5.7 اینچ TFT با رزولوشن تمام اچ دی 1920 در 1080 پیکسل برخوردار خواهد باشد.

دوربین اصلی فبلت گلکسی جی 7 مکس، 13 مگاپیکسلی بوده و با دیافراگم گسترده f/1.7 و فلاش دوگانه همراه است. یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 نیز برای این فبلت در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی با تکنولوژی Smart Glow 2.0 همراه است که در ثبت سلفی های زیبا به کاربر کمک می کند.

اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی این فبلت هوشمند نصب شده و از سامسونگ پی مینی نیز پشتیبانی خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که گوشی گلکسی جی 7 مکس از اسکنر اثرانگشت برخوردار باشد که در زیر دکمه هوم تعبیه می شود. همچنین یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد.

دوربین اصلی فبلت گلکسی جی 7 مکس، 13 مگاپیکسلی بوده و با دیافراگم گسترده f/1.7 و فلاش دوگانه همراه است.

تصاویر بالا نشان می دهند که گوشی گلکسی جی 7 مکس از رقیبان چینی خود بهتر خواهد بود. تصویر دوم نشان می دهد که قابلیت هایی از قبیل سامسونگ پی، اینستا شر، واقعیت افزوده هوشمند، شخصی سازی تصاویر با استیکر و فیلترها، فلاش دوربین سلفی، تصویربرداری در نور کم، نمایشگر بزرگ 5.7 اینچی فول اچ دی، رم 4 گیگابایتی، در هیچ دستگاه چینی یافت نمی شود، مگر اینکه قیمتی بالاتر از 320 دلار داشته باشند؛ این در حالیست که گلکسی جی 7 مکس با قیمت 312 دلار به فروش می رسد. تصویر زیر، گلکسی جی 7 مکس را با رقیبان چینی همچون اوپو F1s، ویوو وی 5 و اوپو F3 مقایسه کرده است:

گلکسی جی 7 مکس را با رقیبان چینی همچون اوپو F1s، ویوو وی 5 و اوپو F3 مقایسه کرده است:

انتظار می رود که این گوشی هوشمند در گزینه های رنگی طلایی و مشکی در دسترس قرار بگیرد. همچنین این احتمال وجود دارد که در ماه ژوئن راه اندازی شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر