;
coinex

سامسونگ گلکسی نوت 8 از نمایشگر 6.3 اینچی برخودار خواهد شد

سامسونگ گلکسی نوت 8 از نمایشگر 6.3 اینچی برخودار خواهد شد

جدیدترین شایعه پیرامون سامسونگ گلکسی نوت 8 از نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی این دستگاه خبر می دهد.

پس از یک ماه که از معرفی و راه اندازی گوشی گلکسی اس 8 می گذرد، اخبار و رسانه ها تمرکز خود را روی پرچمدار بعدی این کمپانی در سال 2017 قرار داده اند. شایعات اخیر حاکی از آن هستند که جدیدترین پرچمدار سری نوت، یعنی سامسونگ گلکسی نوت 8 ، از سنت همیشگی این کمپانی پیروی کرده و بزرگتر از سایر دستگاه های سامسونگ خواهد بود.

البته ذکر چند نکته ضروری است: اول از همه اینکه به لطف طراحی نمایشگرهای کشیده تر (که این روزها رواج یافته)، ابعاد نمایشگر 6.3 اینچی، کمی ارزش خود را از دست می دهد؛ نسبت ابعاد کشیده تر (18.5:9) به این معناست که منطقه صفحه نمایشگر، به نوعی کوچکتر از صفحه نمایش های معمولی با نسبت ابعاد 16:9 خواهد بود. از طرف دیگر، نمایشگرها نیز به طور چشمگیری کشیده تر می شوند که می تواند برای افرادی که دستان کوچکی دارند و یا افرادی که تمایل دارند تنها از یک دست خود استفاده کنند، مشکل آفرین خواهد بود. برای اینکه درک دقیق تری داشته باشید، گوشی گلکسی اس 8 پلاس که در حال حاضر، به عنوان بزرگ ترین پرچمدار سامسونگ شناخته می شود، از پنل کوچکتر 6.2 اینچی برخوردار است.

علاوه بر این، به نظر می رسد که گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 از دوبین دوگانه برخوردار باشد. در حقیقت، تفاوتی که نوت 8 با اس 8 خواهد داشت، در اندازه نمایشگر، دوربین و قلم استایلوس خواهد بود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر