;
coinex

گوشی وان پلاس 5 امتیاز بالای 176000 را در AnTuTu بدست آورد!

گوشی وان پلاس 5 امتیاز بالای 176000 را در AnTuTu بدست آورد!

امتیاز آزمون های انتوتو از گوشی وان پلاس 5 منتشر شد؛ این پرچمدار پرقدرت توانست امتیاز میانگین 176000 را از آن خود کند.

برخی از مشخصات این گوشی هوشمند نیز در این پلتفرم بنچمارک رویت شده که آنها را به اشتراک می گذاریم؛ با تکرا همراه شوید:

با توجه به امتیاز میانگین گوشی وان پلاس 5 در انتوتو، به نظر می رسد که این گوشی هوشمند از رقیبانی همچون گلکسی اس 8 و شیائومی می 6 بهتر باشد.

ماه هاست که اخبار و شایعات متعددی پیرامون این پرچمدار وان پلاس به گوش می رسد؛ برخی معتقدند این تلفن هوشمند به نمایشگر کواد اچ دی مجهز خواهد شد، برخی دیگر نیز به نمایشگر تمام اچ دی اشاره کرده اند. شایعات دیگر نیز به رم 6 گیگابایتی و برخی به رم 8 گیگابایتی اشاره می کنند. در حال حاضر نیز لیستی از مشخصات این گوشی در انتوتو فاش شده است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، گوشی وان پلاس 5 با شماره مدل A5000، با نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی همراه خواهد بود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، گوشی وان پلاس 5 با شماره مدل A5000، با نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی همراه خواهد بود. یک تراشه اسنپدراگون 835 همراه با پردازنده پرافیکی آدرنو 540، تامین قدرت آن را به عهده دارد. با توجه به اطلاعات فاش شده در انتوتو، گوشی وان پلاس 5 از رم 6 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. حافظه داخلی این دستگاه، 64 گیگابایت است و از سیستم عامل اندروید 7.1.1 پشتیبانی می کند. از آنجاییکه وان پلاس 3T در دو نسخه حافظه 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده، انتظار می رود که نسخه 128 گیگابایتی وان پلاس 5 نیز در دسترس قرار بگیرد.

هر دو دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند، 16 مگاپیکسلی خواهد بود. اطلاعات جدید حاکی از آن هستند که وان پلاس 5 با دوربین اصلی تک سنسوری همراه است؛ اما شایعات اخیر، شدیدا به دوربین دوگانه در این دستگاه اشاره می کنند.

اخبار لو رفته اخیر حاکی از آن هستند که یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی در این دستگاه تعبیه شده است. با توجه به پردازنده ی کم مصرف این گوشی هوشمند، به نظر می رسد که عملکرد باتری فوق العاده ای را از آن شاهد باشیم. انتظار می رود این تلفن هوشمند تا پایان ماه ژوئن راه اندازی شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر