;
coinex

برخی از مشخصات شیائومی می مکس 2 به بیرون درز کرد

با شایعاتی که پیرامون شیائومی می مکس 2 وجود دارد، به نظر می‌رسد که این دستگاه به زودی رخ نشان خواهد داد. چندی پیش تصاویری که با دوربین این گوشی هوشمند گرفته شده بود، در فضای آنلاین منتشر شد و اکنون مشخصات شیائومی می مکس 2 از طریق منابع خبری تکنولوژی به بیرون درز کرده است.

نسل اول این اسمارت فون حدودا یکساله است و به نظر می‌رسد که این کمپانی چینی به زودی نسل دوم از این دستگاه را نیز روانه بازار خواهد کرد.

شیائومی می مکس اصلی فبلتی است که با یک نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی معرفی شد؛ اما آن چیزی که از مشخصات شیائومی می مکس 2 دیده می‌شود، دستگاهی است که با کوچکتر شدن نمایشگر آن، صفحه نمایشی 6 اینچی را نشان می‌دهد. علاوه بر اندازه نمایشگر، گفته می شود که این فبلت جدید شیائومی از پردازنده جدید اسنپدراگون 660 که به تازگی توسط کوالکام معرفی شد، قدرت خواهد گرفت.

با توجه به وجود اسنپدراگون 660 در مشخصات شیائومی می مکس 2 می‌توان گفت که این دستگاه به محصولات میان رده بازار تعلق دارد. این پردازنده توسط 4 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد شد. چندی مشخصات دستگاهی در لیست GFXBench منتشر شد که گفته می‌شود به شیائومی می مکس 2 تعلق دارد؛ اما اطلاعات مندرج شده در آن کمی ضد و نقیض است! به عنوان مثال اندازه نمایشگر در این لیست، 6.45 اینچ اعلام شده، در حالی که اکنون اندازه این صفحه نمایش، 6 اینچ ذکر شده است.

برخلاف گوشی پرچمدار شیائومی می 6 که جک هدفون در آن حذف شده است، به نظر می‌رسد که شیائومی می مکس 2 با این ویژگی عرضه خواهد شد و یا اینکه حداقل از حذف جک هدفون در آن، تاکنون خبری منتشر نشده است.

این دستگاه در ماه مه معرفی خواهد شد و اگر بتوان این شایعات را باور کرد، باید منتظر دستگاه نسبتا معقول و مناسبی باشیم. مسلما در روزهای آینده خبرهای بیشتری منتشر خواهد شد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر