;
coinex

مشخصات شیائومی ردمی پرو 2 در وبسایت رسمی این شرکت فاش شد

مشخصات شیائومی ردمی پرو 2 در وبسایت رسمی این شرکت فاش شد

با توجه به اطلاعات فاش شده در صفحه وبسایت رسمی این کمپانی، به نظر می رسد گوشی شیائومی ردمی پرو 2 از نمایشگر اولد و اسنپدراگون 660 برخوردار باشد.

کمپانی شیائومی ماه هاست که ردمی پرو را از صفحه رسمی وبسایت خارج کرده است؛ در آن زمان، بسیاری بر این باور بودند که این کمپانی در حال تلاش است تا نسل بعدی این گوشی، یعنی شیائومی ردمی پرو 2 را راه اندازی کند.

امروز نیز مشخصات این تلفن هوشمند برای لحظاتی کوتاه در وبسایت رسمی Mi.Com رویت شد و به سرعت از این صفحه حذف شد. اما خوشبختانه، برخی توانستند به سرعت از این صفحه اسکرین شات بگیرند.

امروز نیز مشخصات شیائومی ردمی پرو 2 برای لحظاتی کوتاه در وبسایت رسمی Mi.Com رویت شد و به سرعت از این صفحه حذف شد. اما خوشبختانه، برخی توانستند به سرعت از این صفحه اسکرین شات بگیرند.

با توجه به اطلاعات فاش شده در وبسایت، گوشی شیائومی ردمی پرو 2 با نمایشگر 5.5 اینچی اولد همراه خواهد بود. یک تراشه اسنپدراگون 660 نیز تامین قدرت آن را به عهده دارد و یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی نیز دستگاه را روشن نگه می دارد. برخلاف شایعات قبلی، این گوشی هوشمند از دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد.

نکته جالب دیگری که باید به آن اشاره کرد، قیمت شیائومی ردمی پرو 2 است. این دستگاه با قیمت 1199 یوان معادل 174 دلار عرضه می شود که برای موبایلی با نمایشگر اولد و دوربین دوگانه، چندان گران نیست. حجم حافظه دستگاه مشخص نشده است؛ با اینحال معتقدیم که با این مشخصات، رم 2 گیگابایتی کافی باشد.

گوشی شیائمی ردمی پرو با رم 3 گیگابایتی، حافظه 32 گیگابایتی و پردازنده هلیو X20، با قیمت 217 دلار به فروش می رسید؛ نسخه رم 3 گیگابایتی، حافظه 64 گیگابایتی و پردازنده هلیو X25 آن نیز با قسمت 246 دلار عرضه می شد. نسخه رم 4 و حافظه 128 گیگابایتی ردمی پرو با قیمت 290 دلار در دسترس قرار گرفته بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر