;
coinex

گوشی نوکیا 9 و نوکیا 8 در یک ویدیوی رسمی رخ نشان دادند

گوشی نوکیا 9 و نوکیا 8 در یک ویدیوی رسمی رخ نشان دادند
مدتی است که خبرهای مربوط به گوشی‌های بالا رده نوکیا 9 و نوکیا 8 در فضای آنلاین منتشر می‌شود؛ اما امروز اوان بلاس با انتشار یک ویدیوی رسمی معرفی، شکوه آنان را در کنار گوشی‌های نوکیا 3 و نوکیا 5  به نمایش گذاشت.

در این ویدیو که تنها 24 ساعت گذشته در توییتر آپلود شده است، یک تیزر تبلیغاتی برای گوشی‌های هوشمند سری 2017 کمپانی اچ ام دی گلوبال است. اکنون اجازه دهید تا کمی این دو گوشی هوشمند نوکیا را تجزیه و تحلیل کنیم.

گوشی نوکیا 9

گوشی نوکیا 9

اولین چیزی که در گوشی نوکیا 9 جلب توجه می‌کند، ماژول دوربین دوگانه آن است. این همان ویژگی است که پیش از این نیز در خبرهای مختلفی اعلام شده بود. بر اساس همین گزارش‌ها، دوربین دوگانه نوکیا 9 از دو لنز 22 مگاپیکسلی کارل – زایس تشکیل شده است.

شایعات گذشته درباره گوشی نوکیا 9 نشان می‌دهند که این دستگاه با یک بدنه فلزی معرفی شده و از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 قدرت خواهد گرفت. دوربین سلفی آن یک سنسور 12 مگاپیکسلی است که در پنل جلویی دیده خواهد شد.

موبایل نوکیا 9 دارای یک نمایشگر اولد 5.5 اینچی با کیفیت تصویری کواد اچ دی بوده و گفته می‌شود که با سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا از جعبه خارج می‌شود. انرژی مورد نیاز این دستگاه از یک باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی تشکیل شده و گویا از نسخه چهارم Quick-Charge پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات نوکیا 9 از وجود 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت و یا 128 گیگابایت حافظه داخلی حکایت می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این گوشی که قابل توجه است، کد حفاظتی IP68 بوده که نوکیا 9 را دربرابر نفوذ آب و گرد و غبار بیمه می‌کند. تکنولوژی صوتی Nokia OZO می‌تواند این گوشی را منحصر به فرد کند.

پباید دید که اچ ام دی گلوبال چه گوشی هوشمندی را برای طرفداران برند قدیمی نوکیا به ارمغان خواهد آورد. هنوز اطلاعات و جزئیات تایید شده مربوط به این گوشی هوشمند، اندک است؛ اما مسلما به زودی خبرهای جدیدی منتشر خواهد شد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر