;
coinex

گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 معرفی شد؛ اج سنس و اسنپدراگون 835 خودنمایی می‌کند

گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 معرفی شد؛ اج سنس و اسنپدراگون 835 خودنمایی می‌کند
امروز پرچمدار جدید اچ تی سی به طور رسمی معرفی شد. مطابق با شایعاتی که قبل از این شنیده می‌شد، این دستگاه همان گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 بوده که از سری محصولات جدید U این کمپانی است؛ اما در واقع این اسمارت فون، همان جانشین گوشی اچ تی سی 10 سال گذشته است.

گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 با یک ویژگی برجسته به نام اج سنس (Edge Sense) معرفی شد. این ویپگی جدید به شما اجازه می‌دهد تا با فشردن لبه های این گوشی، اقدامات خاصی را انجام دهید. به عنوان مثال برای عکس گرفتن تنها کافی است که قاب گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 را فشار دهید، البته شما قادر خواهید بود تا با سفارشی کردن آن، عملکردهای دیگری را نیز انجام دهید.

البته ویژگی اج سنس اولین بار در گوشی اچ تی سی یو اولترا دیده شد. این یک برنامه خاص است که به شما امکان می‌دهد تا برخی از عملکردهای مختلف را با این دستگاه به راحتی انجام دهید. همان طور که از گوشی‌های هوشمند اندرویدی سال 2017 انتظار می‌رود، این دستگاه به دستیار گوگل مجهز شده است؛ البته در برخی از بازارها این دستیار هوشمند، الکسای آمازون خواهد بود.

به نظر می‌رسد که شعار تیزر تبلیغاتی آن “ضبط 360 درجه ای از زندگی واقعی” اشاره به دوربین این اسمارت فون دارد. قابلیت ضبط صدای سه بعدی گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 توسط 4 میکروفونی که در آن تعبیه شده، امکان پذیر خواهد بود.

مشخصات گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11

گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 معرفی شد

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که در لیست مشخصات اچ تی سی یو 11 خودنمایی می‌کند، وجود تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 است. این تراشه توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، پشتیبانی می شود. البته این نسخه مربوط به بازارهای ایالات متحده بوده و در برخی از بازارهای بین المللی نسخه‌ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

نمایشگر گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 یک پنل LCD 5 کواد اچ دی با اندازه 5.5 اینچ است. دوربین اصلی آن اولترا پیکسل 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسلی 1.4 میکرون، دهانه دیافراگم f/1.7، لرزشگیر اپتیکال با قابلیت ضبط ویدیویی 4K است. البته قابلیت ویدیوهای اسلوموشن با کیفیت فول اچ دی و با 120 فریم بر ثانیه از دیگر ویژگی‌های این دوربین قدرتمند است.

جالب است که دوربین سلفی اچ تی سی U11 از رزولوشن بالاتری برخوردار است. دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدویی فول اچ دی و حالت سلفی پانوراما، ویژگی‌هایی است که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت.

گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 دارای یک پورت یو اس بی نوع C، بلوتوث 4.2، وای فای، ان اف سی و جی پی اس بوده؛ اما جک هدفون 3.5 میلی‌متری در آن وجود ندارد.

گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 دارای یک پورت یو اس بی نوع C، بلوتوث 4.2، وای فای، ان اف سی و جی پی اس بوده؛ اما جک هدفون 3.5 میلی‌متری در آن وجود ندارد. این اسمارت فون در دو مدل تک سیمکارت و دو سیمکارت با پشتیبانی از شبکه ارتباطی پرسرعت 4G LTE به بازار وارد خواهد شد.

انرژی مورد نیاز روزانه اچ تی سی U11 از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین شده و با دارا بودن قابلیت Quick Charge 3.0 کوالکام، می‌تواند به سرعت شارژ شود. این دستگاه در اندازه‌های 7.9 در 75.9 در 153.9 میلیمتر، 169 گرم وزن داشته و با سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. البته رابط کاربری اچ تی سی سنس بر بالای این سیستم عامل گوگل خودنمایی می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجهی که در لیست مشخصات اچ تی سی یو 11 دیده می‌شود، وجود کد حفاظتی IP68 برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل آن است. وجود این گواهینامه تایید می‌کند که این دستگاه به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری در زیر آب دوام خواهد آورد.

موبایل HTC U11 در رنگ های نقره‌ای، آبی فیروزه‌ای، مشکی، سفید و قرمز در دسترس بوده و تا اواخر ماه مه 2017 به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. قیمت اچ تی سی یو 11 در بازارهای جهانی چیزی حدود 749 دلار اعلام شده است.

آیا مایلید که یک گوشی هوشمند از این مدل را در اختیار داشته باشید؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر