;
coinex

نسل جدید هواوی نوا در راه است

رویت شدن هوآوی نوا 2 و نوا 2 پلاس
اخیرا پوستری به بیرون درز کرد که دو گوشی هوشمند جدید هواوی نوا 2 و هواوی نوا 2 پلاس  را نشان می‌دهد و همچنین به تاریخ 26 می (5 خرداد ماه) نیز اشاره دارد. متاسفانه شرکت هواوی خود هیچ اشاره ای به این دو گوشی هوشمند جدید نداشت و مشخص نیست که آیا چنین محصولاتی بزودی معرفی خواهند شد یا خیر؟

در این پوستر گوشی های هواوی نوا 2 پلاس و هواوی نوا 2 رنگ های مختلفی داشته که تنوع بالایی را هنگام خرید به مشتریان می دهد. مدل های  نوا 2 و نوا 2 پلاس به رنگ های سبز، آبی و صورتی به چشم می خورد و مشخص نیست که آیا رنگ های دیگری در کار خواهد بود یا خیر؟

باتوجه به این پوستر تبلیغاتی، هواوی نوا 2 دارای طراحی شبیه به آنر بوده و از دوربین دوگانه ای برخوردار است. همچنین با توجه به تصویر فاش شده در TENAA، این محصول شرکت هوآوی در بخش جلو ساده به نظر رسیده و تغییرات بزرگی نداشته است. دوربین این دو محصول آینده شرکت چینی به شکل افقی قرار گرفته که شامل فلاش LED نیز می شود. مدل پیشین نوا با دوربین استاندارد و تک ماژول معرفی شده که افزوده شدن دوربین دوگانه پیشرفت بزرگی محسوب می گردد.

هیچ اشاره ای به کیفیت دوربین گوشی های هوشمند نشده و باید منتظر معرفی آنها بود. ظاهرا نوا 2 و نوا 2 پلاس با اختلاف کمی معرفی می شود که باید به صفحه نمایش 5.1 اینچی 1080 پیکسلی نسخه استاندارد و صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080 پیکسلی نسخه پلاس نوا 2 اشاره داشت.

گذشته از ویژگی های فوق دو محصول با باتری 3000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا، پردازنده اسنپدراگون 660 همراه هستند. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید به انتظار ادامه داد تا شرکت چینی در 26 می دو گوشی هوشمند میان رده خود را معرفی کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر