;
coinex

گوشی ال جی وی 30 در شهریورماه وارد بازار خواهد شد

گوشی ال جی وی 30 در شهریورماه وارد بازار خواهد شد
گوشی ال جی وی 30 اولین گوشی هوشمند این کمپانی کره ای است که با نمایشگر اولد به بازار عرضه خواهد شد. این کمپانی قصد دارد تا تولیدات خود را به سطح جدیدی منتقل کند.

کمپانی ال جی در اوایل سال جاری و در طول برگزاری نمایشگاه MWC 2017  پرچمدار ال جی جی 6 خود را معرفی کرد و اکنون خبر می‌رسد که این گوشی ساز کره‌ای در حال ساخت گوشی هوشمند بعدی خود است، دستگاهی که با نمایشگر اولد رخ نشان می‌دهد.

بر اساس خبرهایی که از کره جنوبی به گوش می‌رسد، ال جی خود را آماده می‌کند تا به جای استفاده از نمایشگرهای ال سی دی به نمایشگرهای اولد تغییر وضعیت دهد. با توجه به این که این شرکت دارای یکی از قدرتمندترین بخش های مربوط به ساخت نمایشگر است، چندان عجیب و غیرعادی نخواهد بود.

گفته می‌شود که گوشی ال جی وی 30 اولین اسمارت فون این کمپانی است که با نمایشگر اولد در ماه سپتامبر (حدود شهریور ماه) از راه خواهد رسید. پرچمدار بعدی این کمپانی که به احتمال زیاد ال جی جی 7 خواهد بود، در سال آینده معرفی خواهد شد.

نمایشگر گوشی ال جی وی 30 بزرگتر از ال جی جی 6

در این گزارش همچنین به این نکته اشاره شده است که موبایل ال جی وی 30 دارای نمایشگر بزرگتری نسبت به گوشی ال جی جی 6 است. این جمله به معنای آنست که صفحه نمایش ال جی V30 بزرگتر از نمایشگر 5.7 اینچی در مدل جی 6 و یا ال جی وی 20 است. گفته می‌شود که این نمایشگر دارای رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل است.

ال جی اعلام کرده است که تولید نمایشگرهای اولد را از ماه جولای (حدودا اواسط تیرماه) آغاز خواهد کرد. مقداری از این تولیدات در ساخت گوشی ال جی وی 30 استفاده خواهد شد و مابقی برای دیگر سازندگان چینی ارسال می‌شود.

نمایشگر گوشی ال جی وی 30 بزرگتر از ال جی جی 6
گوشی ال جی وی 20

ال جی قصد دارد تا با تمرکز بر روی ساخت نمایشگرهای اولد، در کنار شرکت سامسونگ دیسپلی به یکی از بزرگان این عرصه تبدیل شود. سامسونگ دیسپلی هم اکنون در 70 درصد از محصولات کمپانی مادر از نمایشگرهای اولد استفاده می‌کند و این در حالیست که این شرکت چیزی حدود 95 درصد از بازار جهانی گوشی‌های اولد را در اختیار دارد.

سامسونگ همچنین تنها تامین کننده نمایشگرهای اولد برای آیفون 8 است، اولین گوشی هوشمندی از اپل که در سال جاری با پنل های اولد معرفی خواهد شد.

باید دید که آیا ال جی می‌تواند با رقیب قدرتمندی همچون سامسونگ در این حوزه رقابت کند، هیچ چیز به درستی مشخص نیست! گذر زمان همه چیز را روشن خواهد کرد.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر