;
coinex

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو تاییدیه وای فای را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو تاییدیه وای فای را دریافت کرد
انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ به زودی نسخه اکتیو گلکسی اس 8 را عرضه کند، یک نسخه با دوام و قدرتمند از پرچمدار جدید سامسونگ که در مقابل ضربه بسیار مقاوم خواهد بود. گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 تاییدیه وای فای را دریافت کرد و این می‌تواند علامتی باشد برای آنکه این دستگاه به زودی توسط غول تکنولوژی کره، معرفی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو با شماره سریال SM-G892A تاییدیه وای فای را بدست آورد؛ اما متاسفانه لیستی از مشخصات این گوشی مشاهده نشد، به جز این واقعیت که این اسمارت فون با اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج خواهد شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو

مدل با دوام و مقاوم گلکسی اس 8 انتظار می‌رود که درست به مانند گلکسی اس 7 اکتیو با یک باتری بزرگتری نسبت به مدل استاندارد آن ظاهر شود، شاید یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بتواند انرژی روزانه آن را به خوبی تامین کند. این دستگاه همچنین با گواهینامه نظامی MIL-STD-810G برای مقاومت بیشتر در برابر آسیب دیدگی های احتمالی همراه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو با شماره سریال SM-G892A تاییدیه وای فای را بدست آورد

علاوه بر آن، دریافت کد حفاظتی IP68 برای مقابله با نفوذ آب و گرد و غبار به داخل آن تایید می‌شود. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه دارای یک دکمه اختصاصی برای دستیار مجازی بیکسبی خواهد بود یا خیر؛ اما می‌توان وجود پردازنده اسنپدراگون 835 در آن را تا حدود زیادی پیش بینی کرد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو در پنل پشتی خود دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی با ویژگی لرزشگیر اپتیکال بوده و در جلو به یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این اسمارت فون دارای یک پورت یو اس بی نوع C است و سنسور اثر انگشت نیز در پنل پشتی آن تعبیه خواهد شد.

این موبایل مقاوم و با دوام به احتمال بسیار زیاد ماه آینده معرفی خواهد شد. ماه بعد برای سامسونگ ماه بسیاری مهمی است. به جز گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو، انتظار می‌رود که گلکسی نوت 7 آر نیز در همان ماه، رونمایی شود؛ اما مطمئنا نه قبل از آنکه بتواند تاییدیه های لازم را دریافت کرده باشد.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر