;
coinex

ساعت های هوشمند ZenWatch ایسوس از دور خارج شدند

ساعت های هوشمند ZenWatch ایسوس از دور کنار رفتند

شرکت ایسوس یکی از تولیدکنندگان مطرح محصولات سخت افزاری و کامپیوتری به شمار می رود که تاکنون توانسته به کمپانی بزرگی در این زمینه تبدیل شود. گذشته از محصولات کامپیوتری شاهد تولید تبلت، تلفن هوشمند و ساعت هوشمند توسط این کمپانی تایوانی بودیم.

در حالی که عمده فروش این شرکت بوسیله محصولات کامپیوتری صورت می گیرد اما تلفن های هوشمند این کمپانی نیز بدون فروش نیستند. اما به نظر می رسد موضوع ساعت هوشمند بسیار دشوار بوده و ایسوس در زمینه فروش این گجت پوشیدنی نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد. براساس گزارش ها ایسوس قصد دارد تولید سری ساعت های هوشمند ZenWatch را کنار بگذارد؛ زیرا این ساعت های هوشمند فروش اندکی داشته و نتوانست به موفقیتی برای این کمپانی تبدیل شود.

گفته می شود ایسوس می خواهد با توقف تولید ساعت های هوشمند مورد اشاره، عرضه این سری محصول را متوقف کند. گزارش ها به فروش 5 تا 6 هزار دستگاه ZenWatch در هر ماه اشاره دارند که نسبت به اپل واچ با فروش 3.5 میلیون دستگاه در سه ماهه اول 2017 بسیار پایین است. در سال 2016 شرکت ایسوس، ساعت هوشمند ZenWatch 3 را با مشخصاتی چون صفحه نمایش دایره ای 1.39 اینچی AMOLED، پردازنده اسنپدراگون 2100، حافظه 512 مگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید معرفی کرد.

انتظار می رود ایسوس بزودی این خبر را رسما تایید کرده و فروش ZenWatch به پایان برسد.

.

منبع: mobilescout

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر