;
coinex

هدست واقعیت مجازی مستقل گوگل در I/O 2017 معرفی خواهد شد

هدست واقعیت مجازی مستقل گوگل در I/O 2017 معرفی خواهد شد

شرکت گوگل در زمینه صنعت واقعیت مجازی، به عنوان یکی از اولین کمپانی‌های فعال شناخته می‌شود و تاکنون نیز هدست‌های مقرون به صرفه متعددی را در بازار عرضه کرده است. هدف گوگل در صنعت واقعیت مجازی، ارائه ی مقرون به صرفه‌تر این فناوری است که توانسته در این زمینه موفقیت بسیاری کسب کند.

هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive و Oculus Rift با قیمت بسیاری در بازار به فروش می‌رسند، اما هدست واقعیت مجازی گوگل با قیمت بسیار کمتر و مقرون به صرفه‌ای عرضه می‌شود. حتی هدست واقعیت مجازی PlayStation VR سونی نیز در مقابل محصول گوگل، قیمت بالاتری داشته و گران قیمت به شمار می‌رود.

سال گذشته شایعاتی پیرامون هدست مستقل گوگل منتشر شد و حال به نظر می‌رسد در سال جاری باید شاهد معرفی نسخه حقیقی آن باشیم. زمانی که این شایعه به حقیقت تبدیل شود، می‌توان انتظارات بسیاری از این محصول شرکت سیلیکون ولی داشت. به گزارش وب سایت Variety و به نقل از چند منبع معتبر، پروژه مورد بحث گوگل کنسل نشده و این شرکت می‌خواهد آن را به واقعیت تبدیل کند. گفته می‌شود هدست رده بالا و مستقل گوگل در جریان کنفرانس Google I/O 2017 که به مدت سه روز از 17 می تا 19 می برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

انتظار می‌رود که این هدست، تحت پلتفرم Daydream بوده و مشخص نیست از چه طراحی بهره می‌برد؛ اما احتمال دارد به هدست سال گذشته Daydream VR شباهت‌هایی داشته باشد. با این حال تا زمانی که گوگل، خود در این رابطه اظهار نظری نکند، نمی‌توان آن را حقیقی دانست.

.

منبع: ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر