;
coinex

دوربین گلکسی نوت 8 با زوم اپتیکال 3X معرفی می‌شود

دوربین گلکسی نوت 8 با زوم اپتیکال 3X معرفی می‌شود
پس از عرضه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، اکنون سامسونگ مشغول کار بر روی فبلت گلکسی نوت 8 است. بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده، دوربین گلکسی نوت 8 یک دوربین دوگانه با لنزهای 12 و 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

سامسونگ قصد داشت تا سیستم دوربین دوگانه را در گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 8 پیاده کند؛ اما بنا به دلایلی این کمپانی گوشی ساز کره‌ای در تصمیم خود تجدید نظر کرد و گلکسی S8 را با یک دوربین تک لنز معرفی کرد. در هر صورت این کمپانی قصد دارد تا به صف تولید کنندگان سیستم دوربین دوگانه بپیوندد؛ اما قبل از آنکه دوربین گلکسی نوت 8 با این ویژگی در اواخر سال جاری دیده شود، این ویژگی احتمالا با گلکسی سی 10 راهی بازار خواهد شد.

بر طبق آخرین اخباری که در فضای آنلاین منتشر شده، دوربین گلکسی نوت 8 به دو لنز 12 مگاپیکسل و 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی مجهز خواهد شد. این دوربین با زوم اپتیکال 3X در این فبلت جدید خودنمایی خواهد کرد.

نمایشگر بی نهایت 6.3 اینچی در گلکسی نوت 8

راه اندازی دوربین گلکسی نوت 8 با دو لنز مجزا، به راحتی به دوربین این فبلت اجازه خواهد داد تا بین سوژه اصلی و تصویر پس زمینه، تمایز قایل شود. در نتیجه با دوربین گلکسی نوت 8 می‌توان تصاویری خیره کننده با افکت بوکه به ثبت رساند.

توجه داشته باشید که سامسونگ گلکسی نوت 8 با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام معرفی خواهد شد و به همین دلیل قطعا لنز قرار گرفته بر روی دوربین آن بهتر از مدل گلکسی اس 8 خواهد بود. دوربین گلکسی اس 8 در بنچمارک DxOMark امتیاز 88 را برای خود به ثبت رسانده است.

به جز این مشخصات، سامسونگ فبلت گلکسی نوت 8 خود را به نمایشگر بی نهایت (Infinity Display) مجهز خواهد کرد. نمایشگری 6.3 اینچی با نسبت تصویر 18.5:9، درست همان ابعاد تصویری که در گلکسی اس 8 قرار دارد. این نمایشگر چیزی در حدود 0.1 اینچ بزرگتر از نمایشگر گلکسی اس 8 پلاس خواهد بود که به کاربر اجازه می‌دهد تا مطالب بیشتری را دیده و قلم استایلوس اس پن آن نیز فضای بیشتری در اختیار داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ، فبلت گلکسی نوت 8 را به صفحه نمایش 4K مجهز خواهد کرد یا نه؛ اما این شرکت قصد دارد تا در بخش واقعیت مجازی سرمایه گذاری خوبی انجام دهد. گلکسی نوت 8 در اواخر سال جاری میلادی با هوش مصنوعی بیکسبی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا معرفی خواهد شد.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر