;
coinex

گوشی های هوشمند تایزنی در سراسر جهان عرضه می شوند

گوشی های هوشمند تایزنی در سراسر جهان عرضه می شوند

هنگامی که سامسونگ تصمیم گرفت سیستم عامل اختصاصی خود تایزن را معرفی کند قصد نداشت آن را به یک پلتفرم موبایل اصلی تبدیل نماید. در حقیقت هدف سامسونگ با چنین سیستم عاملی، ارائه تلفن های هوشمندی با سیستم عامل اختصاصی خود بود و این در حالی است که اسمارتفون های رده بالا و اصلی کمپانی با سیستم عامل اندروید به فروش می رسد.

اما به نظر می رسد در حال حاضر شرکت کره ای برنامه خود را تغییر داده و می خواهد عرضه جهانی برای گوشی های هوشمند تایزنی خود داشته باشد. این در حالی است که پیش از این، شرکت کره ای سامسونگ عرضه اسمارتفون های تایزنی خود را بیشتر در کشورها و بازارهای خاص انجام می داد، نه در تمامی نقاط جهان.

اکنون سامسونگ تصمیم گرفته تغییر برنامه ای داشته و گوشی های هوشمند تایزنی خود را در سطح جهان عرضه کند؛ زیرا معتقد است با چنین تصمیمی می تواند سود خود را از بخش تلفن هوشمند دوچندان سازد.

سامسونگ در جریان کنفرانس TDC 2017 سانفرانسیسکو به برنامه های خود برای این سیستم عامل اشاره داشت. سامسونگ بیان داشت که نخستین بار سال 2015 میلادی گوشی هوشمند تایزنی عرضه شد و از آن زمان شاهد رشد فروش 30 درصدی تلفن های هوشمند تایزنی بوده است. مدتی پس از آن نیز این رشد به 100 درصد رسید که بسیار قابل توجه است.

در حال حاضر تلفن های هوشمند تایزنی علاوه بر هند در آفریقا و جنوب شرقی آسیا نیز به فروش می رسد. به تازگی یکی از مدیران اجرایی اعلام داشت که شرکت می خواهد به عرضه جهانی این دستگاه ها بپردازد. تاکنون سامسونگ تنها تلفن های هوشمند رده پایه تایزنی را عرضه داشت که جدیدترین مدل آن Z4 است. این بدان معنا است اگر هدف سامسونگ جهانی باشد باید در آینده شاهد محصولاتی میان رده و گران قیمت‌تر از مدل های فعلی باشیم.

شرکت کره ای افزود که تعداد برنامه های تایزن نسبت به سال گذشته افزایش 10 برابری داشته و انتظار می رود در سال های آینده نیز شاهد رشد بیشتر آن باشیم.

.

منبع: mobilescout

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر