;
coinex

فاجعه آتش سوزی هدفون بیتس و پاسخ اپل به این حادثه

فاجعه آتش سوزی هدفون بیتس و پاسخ اپل به این حادثه

فاجعه آتش سوزی هدفون بیتس در اوایل سال جاری میلادی در هواپیما، علاوه بر جراحاتی که به یک زن وارد کرد، دردسرهایی را نیز متوجه غول کوپرتینو ساخت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکرا همراه باشید.

در ماه فوریه سال جاری میلادی، یک زن در پرواز پکن به مقصد ملبورن به دلیل آتش سوزی هدفون بیتس خود که روی سرش قرار داشت از خواب پرید. این حادثه باعث شد که او از ناحیه صورت، گردن و دست دچار سوختگی شود. پس از آن، هدفون را به کف هواپیما پرت کرد و طبق گزارش ها، پیش از آنکه مهمانداران هواپیما بر روی آن آب بریزد، این هدفون ها تا اندازه ای ذوب شدند.

حال اپل، مالک بیتس، تحقیقات خود را بر روی این حادثه تکمیل کرده و اعلام کرد که آتش سوزی هدفون بیتس به دلیل باتری های استفاده شده در آن است.

ظاهرا این زن هدفون خود را در سال 2014 میلادی خریداری کرده بود. در نتیجه در این هدفون ها از مدل های قدیمی تر باتری AAA استفاده شده بود و هم اکنون این مدل باتری ها دیگر تولید نمی شوند.

این زن با وجود لطماتی که از این حادثه متحمل شده بود، اما تنها از اپل خواستار پرداخت غرامت برای هدفون و برخی از لباس هایی که در آن موقع به تن داشت، شد.

حال به نظر می رسد مسئولان اپل به وکیل این زن گفته اند تحقیقات نشان می دهد که استفاده از باتری های سوم شخص عامل وقوع این حادثه بوده است.

پس از وقوع این حادثه سازمان ایمنی حمل و نقل استرالیا نیز اعلام کرده بود که آن ها معتقدند باتری های این هدفون عامل اصلی آتش سوزی هدفون بیتس این زن بوده اند. اگر چه پس از اعلام نظر این سازمان، این زن اعلام کرد که نه هدفون و نه بسته بندی آن به استفاده از یک برند خاص از باتری اشاره ای نکرده است.

برند باتری مورد استفاده در این هدفون آتش گرفته هنوز مشخص نیست و هنوز باید یک نظر واضح و مشخص درباره این حادثه بیان کند.

از آن زمان، سازمان مربوطه در استرالیا به مسافران توصیه می کند که دستگاه های باتری‌دار خود را زمانی که از آن ها استفاده نمی کنند، جمع کنند.

.

منبع: slashgear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر