;
coinex

گوشی هوشمند جدید ایسوس در TENNA دیده شد!

گوشی هوشمند جدید ایسوس

این روزها هر گوشی هوشمندی قبل از معرفی با شایعات و اخبار لو رفته زیادی روبرو شذه و در فضای مجازی توسط کاربران منتشر می‌شود. حال، به تازگی شایعات و اخبار مختلفی از گوشی هوشمند جدید و رده بالای کمپانی بزرگ ایسوس به نام ASUS_X015D به گوشی می‌رسد.

اگرچه کمپانی ایسوس در بخش گوشی‌های هوشمند تاکنون قادر به رقابت با کمپانی‌های بزرگی همچون سامسونگ و اپل نبوده، اما گوشی‌هایی که این کمپانی تاکنون در اختیار کاربران قرار داده است، از کیفیت خوبی برخوردار بوده و توانسته‌اند نیاز کاربران را برطرف کنند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با گوشی هوشمند جدید ایسوس آشنا شوید.

گوشی هوشمند جدید ایسوس توسط TENNA، شرکت ارتباط از راه دور چینی به رسمیت شناخته شد. این دستگاه تلفن همراه جدید با نام ASUS_X015D از SoC تغذیه می‌کند و دارای پردازنده هشت هسته‌ای 1.5 گیگا هرتز است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند 5.5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی است، برای رم آن دو مقدار 4 گیگابایت و 3 گیگابایت در نظر گرفته شده و حافظه داخلی آن نیز دارای دو ظرفیت 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی خواهد بود.

این محصول جدید شرکت ایسوس، از دوربین دوگانه اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین جلو 5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. ابعاد این گوشی هوشمند جدید 154.5 در 76.6 در 8.85 میلی متر و وزن آن حدودا 175 گرم است. سیستم عاملی که به صورت پیش فرض برروی این گوشی نصب شده، اندروید 7.0 نوقا خواهد بود. علاوه بر این، این گوشی هوشمند رده بالای کمپانی ایسوس از یک باتری بزرگ 4850 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. همچنین یک حسگر اثر انگشت نیز در این گوشی تعبیه شده است.

تا کنون اطلاعاتی درباره زمان انتشار و یا حتی قیمت این گوشی هوشمند جدید ایسوس در سایر نقاط جهان منتشر نشده است. پس بایستی منتظر اخبار و اطلاعاتی باشیم که به صورت رسمی توسط کمپانی ایسوس درباره این گوشی هوشمند در آینده منتشر خواهند شد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر