;
coinex

درز تصاویری جدید از مایکروسافت سرفیس پرو ؛ خبری از سرفیس پرو 5 نیست!

درز تصاویری جدید از مایکروسافت سرفیس پرو ؛ خبری از سرفیس پرو 5 نیست!

مایکروسافت به تازگی بیان کرده که هیچ برنامه ای برای ساخت سروفیس پرو 5 ندارد؛ اما با این حال به نظر می رسد که این کمپانی در حال ساخت یک تبلت قدرتمند با سیستم عامل ویندوز 10 است.

در 23 ماه مه (2 خرداد)، مایکروسافت رویدادی را در شانگهای برگزار خواهد کرد و انتظار می رود یک سرفیس پرو دیگر توسط این کمپانی به همگان معرفی شود.

تبلت جدید مایکروسافت، نسخه به روز شده سرفیس پرو 4

با اینکه تصاویر جدیدی از این سرفیس پرو به بیرون درز پیدا کرده، اما مایکروسافت هیچ اشاره ای به شماره مدل آن نکرده است و به نظر می رسد این تبلت جدید، یک نسخه بازطراحی و به روز شده از تبلت سرفیس پرو 4 این کمپانی است.

این تصاویر جدید در حالی به بیرون درز پیدا کرده اند که هنوز هیچ جزئیاتی از مشخصات این تبلت در دسترس نیست. هرچند که طبق معمول انتظار داریم تغییرات عدیده ای در آن صورت گرفته باشد.

از جمله تغییراتی که انتظار داریم در تبلت هیبرید این غول ردموندی مشاهده کنیم، استفاده از جدیدترین پردازنده کمپانی اینتل است که باعث بهبود عمر باتری و عملکرد آن خواهد شد.

در این تبلت از یو اس بی نوع سی استفاده نشده اما رنگ های جدیدی برای سرفیس پن (قلم هوشمند این تبلت) و همچنین قاب صفحه کلید آن در دسترس خواهد بود. در صفحه کلید این تبلت، همانند لپ تاپ مایکروسافت سرفیس، از پارچه آلکانترا استفاده شده و از 4 گزینه رنگی مشکی، شرابی، نقره ای و آبی تیره نیز برخوردار است.

 

اینکه مایکروسافت این تبلت را سرفیس پرو 5 نام گذاری نکرده شاید کمی قابل درک باشد، چرا که به روز رسانی های اندکی بر روی آن صورت گرفته و بنابراین حذف شماره مدل از آن، مشتریان را نیز سردرگم نخواهد کرد.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر نسبت به قیمت و تاریخ عرضه این تبلت، باید تا رونمایی رسمی آن در 2 خرداد صبر کنیم.

گالری تصاویر تبلت جدید مایکروسافت سرفیس پرو:

(برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی، بر روی آن ها کلیک کنید).

.

منبع: slashgear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر