;
coinex

تصویری واقعی از موبایل وان پلاس 5 منتشر شد؛ خطوط آنتن دیده نمی‌شود!

تصویری واقعی از موبایل وان پلاس 5 منتشر شد؛ خطوط آنتن دیده نمی‌شود!
تصویر دیگری از موبایل وان پلاس 5 در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شد و از زندگی واقعی این گوشی خبر داد. این تصویر موبایل وان پلاس 5 را در یک رنگ نقره ای مات به نمایش گذاشته و برند وان پلاس به خوبی در زیر دوربین دوگانه آن مشخص است.

دوربین دوگانه به صورت عمودی قرار گرفته و فلش LED آن در بین دو لنز این دوربین جای گرفته است. یکی از ویژگی های که در تصویر جدید این گوشی جلب توجه می‌کند، پنل نسبتا صاف و یکدست آن است. علی‌رغم شایعات قبلی و تصویری دیگری که از گوشی وان پلاس 5 منتشر شده بود، هیچ خط آنتنی در پنل پشتی دیده نمی‌شود!

این کمپانی چینی اخیرا اعلام کرد که قابلیت‌های دوربین موبایل وان پلاس 5 را در همکاری با آزمایشگاه تصویربرداری کمپانی DxO ارتقا داده است. اگر چه این گوشی از زوایای مختلفی به نمایش درنیامده؛ اما می توان دکمه پاور و کنترل های حجم صدا در سمت چپ موبایل وان پلاس 5 را تشخیص داد.

مشخصات وان پلاس 5

بر اساس گزارشات قبلی، مشخصات وان پلاس 5 که جانشینی برای گوشی وان پلاس 3 و وان پلاس 3T خواهد بود، بدین شرح است

پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 835 کوالکام با فرآیند ساخت 10 نانومتری در درون این دستگاه قدرتنمایی کرده و توسط 6 یا 8 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. 64 گیگابایت فضای داخلی موبایل وان پلاس 5 تایید شده؛ اما به احتمال زیاد این کمپانی چینی پرچمدار جدید خود را در نسخه های مختلفی عرضه خواهد کرد.

انتظار می‌رود که موبایل وان پلاس 5 دارای درگاهی برای کارت میکرو اس دی باشد، با این وجود، ارتقا فضای ذخیره سازی در آن دور از ذهن نخواهد بود. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج شده و این در حالیست که رابط کاربری OxygenOS بر بالای این سیستم عامل گوگل، نقش خواهد بست.

گفته می‌شود که موبایل وان پلاس 5 در ماه ژوئن (اواسط خردادماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد. مطمئنا جزئیات بیشتری در روزهای آتی منتشر خواهد شد، بنابراین با تکرا همراه باشید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر