;
coinex

مشخصات اوپو آر 11 و اوپو آر 11 پلاس از طریق تنا تایید شد

مشخصات اوپو آر 11 و اوپو آر 11 پلاس از طریق تنا تایید شد
مشخصات اوپو آر 11 و اوپو آر 11 پلاس از طریق آژانس رگولاتوری چین (TENAA) به نمایش درآمد و تایید شد. اوپو به تازگی توانسته تا بزرگترین بازار گوشی جهان (چین) را به سیطره خود درآورد.

مشخصات اوپو آر 11

مشخصاتی که از قبل برای گوشی اوپو R11 منتشر شده بود، در حال حاضر تایید شده است. نمایشگر آمولد 5.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی پنل جلویی ان را زینت داده و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 660 با سرعت پردازشی 2.2 گیگاهرتز در آن قدرتنمایی می‌کند. فضای ذخیره سازی آن شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده که از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

در پنل پشتی اوپو آر 11 یک دوربین دوگانه با ترکیبی از لنزهای 20 مگاپیکسل + 16 مگاپیکسلی قرار گرفته و انرژی مورد نیاز روزانه آن از یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. این باتری در دستگاهی به ضخامت 6.8 میلی‌متر جای گرفته و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا مدیریت نرم افزاری را بر عهده خواهد داشت. با این مشخصات، کمپانی اوپو گوشی مناسبی را روانه بازار خواهد کرد.

مشخصات اوپو آر 11 پلاس

مدل اوپو آر 11 پلاس دستگاهی است که با نمایشگر 6 اینچی کمی بزرگتر از مدل استاندارد خودنمایی می‌کند. نمایشگر آمولد 6 اینچی آن از کیفیت تصویری فول اچ دی برخوردار بوده و درست به مانند اوپو آر 11، اسنپدراگون 660 کوالکام در آن قدرتنمایی می‌کند.

اپو آر 11 پلاس با ضخامتی در حدود 7.8 میلی‌متر یک باتری بزرگتر 3880 میلی‌آمپر ساعتی را در درون خود جای داده است. این دستگاه با همان مشخصات دوربین دوگانه اوپو آر 11 معرفی می‌شود؛ اما مقدار حافظه رم آن به 6 گیگابایت افزایش یافته است.

حافظه داخلی 64 گیگابایت است و از طریق کارت میکرو اس دی قابلیت ارتقا دارد. این فبلت نیز با سیستم عامل اندروید نوقا از جعبه خارج خواهد شد.

تقریبا همه چیز برای طرفداران برند اوپو آماده است. با دریافت تاییدیه تنا توسط این دو گوشی هوشمند، کاربران به زودی شاهد حضور این محصولات در بازار خواهند بود.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر