;
coinex

ویژگی جدید هدست واقعیت مجازی سامسونگ به نام Kids Mode

واقعیت مجازی سامسونگ

کمپانی سامسونگ به دنبال ارتقا هدست واقعیت مجازی خود، درحال کار برروی ویژگی جدیدی برای کودکان و والدین به نام Kids Mode است که در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با این ویژگی واقعیت مجازی سامسونگ آشنا شوید.

تکنولوژی واقعیت مجازی، مدت‌هاست که در سراسر جهان میان کاربران به شدت محبوب شده است. این تکنولوژی به کاربر این قابلیت را می‌دهد تا با گذاشتن هدست واقعیت مجازی، محیطی مجازی را در مقابل خود ببینند و بر اساس تغییر موقعیت بدن کاربر، محیط نیز تغییر پیدا کند تا جایی که ذهن پس از گذشت مدتی می‌پذیرد که واقعا در آن محیط قرار گرفته و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد. هدست واقعیت مجازی در موارد مختلفی همچون بازی‌ها کاربرد دارد.

کمپانی سامسونگ نیز به دنبال محبوبیت این فناوری اقدام به تولید هدست های واقعیت مجازی با قابلیت‌های مختلفی کرد. حال اخباری به گوش می‌رسد که می گویند این کمپانی قصد دارد برای راحتی بیشتر کاربران و والدین، ویژگی جدیدی به این هدست ها اضافه کند.

مبنی بر گزارشی‌های جدید منتشر شده، غول تکنولوژی کره‌ای، یعنی کمپانی سامسونگ بر روی ویژگی جدیدی برای ابزار واقعیت مجازی (Gear VR) خود کار می‌کند. این ویژگی جدید Kids Mode نام دارد، البته هنوز به صورت رسمی این نام برای ویژگی جدید هدست واقعیت مجازی سامسونگ ثبت نشده است، به هر حال همانطور که از نام آن پیداست، این قابلیت مخصوص کودکان خواهد بود.

متاسفانه تا کنون هیچ اطلاعات دیگری از ویژگی Kids Mode منتشر نشده است، ولی با توجه به اسم و مخاطب آن می‌توان این طور برداشت کرد که این ویژگی به والدین این قابلیت را می‌دهد تا محتوای مورد استفاده کودکان و زمان استفاده از هدست واقعیت مجازی سامسونگ را کنترل کنند. با این حال نمی‌توان دقیقا گفت که این موارد تنها قابلیت‌های ویژگی Kids Mode سامسونگ خواهد بود. هنوز اطلاعات دقیقی از زمان انتشار این ویژگی نیز در دسترس نیست.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر