;
coinex

یک فبلت گلکسی نوت 8 ساختگی ادعا می‌کند سنسور اثر انگشت در درون آن تعبیه شده است

یک فبلت گلکسی نوت 8 ساختگی ادعا می‌کند سنسور اثر انگشت در درون آن تعبیه شده است
شاید فبلت گلکسی نوت 8 با یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده در درون خود خودنمایی کند! کمپانی سامسونگ با قرار دادن سنسور اثر انگشت در پنل پشتی گلکسی اس 8 یک تصمیم نسبتا ناخوشایند گرفت، تصمیمی که به نظر نمی رسد کاربران سامسونگ را چندان راضی و خوشحال کرده باشد. این کمپانی کره ای یکی از پیشگامان عرصه تولید گوشی های هوشمند است و با شایعاتی که پیرامون سامسونگ در گردش بود، بسیاری بر این باور بودند که در پرچمدار سری اس 8 نیز سنسور تعبیه شده ای در درون گوشی وجود خواهد داشت.

مدتی است که شایعات زیادی از تلاش سامسونگ برای طراحی و ساخت یک سنسور تعبیه شده در محصولات این کمپانی خبر می دهند، برخی انتظار داشتند که این سنسور تعبیه شده با معرفی گلکسی اس 8 رخ نشان دهد؛ اما چنین اتفاقی هرگز نیفتاد. به تازگی با انتشار تصویری از یک فبلت گلکسی نوت 8 ساختگی، گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این فبلت جدید با سنسور تعبیه شده ای که احتمالا در زیر نمایشگر این گوشی باشد، معرفی خواهد شد.

این تصویر نمایی از پشت و جلوی فبلت گلکسی نوت 8 را به نمایش می‌گذارد و نکته ای که جلب توجه می کند، وجود دوربین دوگانه و البته نبود فضایی برای سنسور اثر انگشت است.

دیدن این تصویر باعث شد تا حدس و گمان هایی راجع به این موضوع زده شود که شاید سامسونگ توانسته تا به شکلی، سنسور اثر انگشت را در درون فبلت گلکسی نوت 8 جاسازی کند.

دیدن دوربین دوگانه چندان جای تعجبی ندارد؛ چرا که شایعات زیادی از قبل به وجود این ویژگی در گوشی نوت 8 اشاره کرده بودند. در ضمن قلم اس پن نیز یکی از لوازم جانبی ارزشمند این دستگاه است، اصولا ماهیت ساختار سری گلکسی نوت با قلم اس پن معنا پیدا می‌کند.

در هر صورت این خبر نیز به دلیل تایید نشدن، همچنان مورد شک و تردید است. منتظر باشید، روزهای آینده می تواند خبرهای موثق تری را با خود به همراه داشته باشد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر