;
coinex

آیا گوشی میزو ام 5 سی فردا معرفی خواهد شد؟

کمپانی میزو چندی پیش با انتشار یک تیزر تبلیغاتی تایید کرد که قصد دارد تا رویدادی را در 23 مه (فردا، دوم خردادماه) برگزار کند. شاید گوشی میزو ام سی در آن روز معرفی گردد!
کمپانی میزو چندی پیش با انتشار یک تیزر تبلیغاتی تایید کرد که قصد دارد تا رویدادی را در 23 مه (فردا، دوم خردادماه) برگزار کند. شاید گوشی میزو ام 5 سی در آن روز معرفی گردد!

این تیزر شامل یک حرف بزرگ C است و دیگر هیچ اطلاعاتی درباره دستگاهی که فردا قرار است معرفی شود، وجود ندارد. تنها چیزی که به درستی می‌دانیم، این است که این محصول با قیمت مقرون به صرفه ای وارد بازار خواهد شد.

براساس گفته های رئیس بخش بازاریابی بین المللی میزو، Ard Boudeling، این شرکت تا سال ۲۰۱۵ میلادی هیچ گوشی هوشمندی با برچسب قیمتی کمتر از ۲۷۵ دلار به بازار عرضه نکرده است. دلیل چنین اقدامی این است که گوشی هایی با این قیمت کم، نمی توانند تجربه کاربری مناسبی را برای علاقه مندان به گوشی های هوشمند به ارمغان آورند. بنابراین میزو تمرکز خود را بر روی عرضه گوشی هایی با قیمت های بالاتر از این محدوده قیمتی معطوف کرده است.

او در ادامه افزود که بازار گوشی های هوشمند در سال های اخیر با سرعت بسیار زیادی توسعه پیدا کرده و اجزای سخت افزاری نیز روز به روز ارزان تر شده اند. بنابراین این شرکت توانست دستگاه های به نسبت ارزان تری را که می تواند از استانداردهای لازم برخوردار باشد، تولید کند.

در هر صورت این محصول جدید فردا رونمایی خواهد شد و بر اساس شواهد موجود، یک گوشی هوشمند از سری میزو C است که با برچسب قیمتی ازرانی وارد بازار می شود.

گفته می شود که این گوشی تنها از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه خواهد شد و میزو قصد ندارد تا آن را در اختیار فروشگاه های آفلاین قرار دهد. میزو پیش از این نیز گوشی‌هاس سری M را با مشخصاتی قابل توجه و قیمت مقرون به صرفه معرفی کرده است.

برخی منابع گمان می‌کنند که این شرکت چینی، فردا از گوشی میزو ام 5 سی (Meizu M5c) رونمایی خواهد کرد، گوشی هوشمندی که چندی پیش لیست مشخصات آن در وب‌سایت رسمی میزو قرار گرفت؛ اما به سرعت از روی این وب‌سایت حذف شد

برخی منابع گمان می‌کنند که این شرکت چینی، فردا از گوشی میزو ام 5 سی (Meizu M5c) رونمایی خواهد کرد، گوشی هوشمندی که چندی پیش لیست مشخصات آن در وب‌سایت رسمی میزو قرار گرفت؛ اما به سرعت از روی این وب‌سایت حذف شد (تصویر بالا).

ادعا می‌شود که گوشی میزو ام 5 سی با شماره مدل M710M توانست تاییدیه تنا را دریافت کند. بر اساس لیست منتشر شده از تنا، این اسمارت فون دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل (کیفیت اچ دی) است.

تراشه مدیاتک MT6737 با پشتیبانی از 2 گیگابایت رم به آن قدرت داده و 16 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس شایعات در پنل پشتی گوشی میزو ام 5 سی یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و برای دوست‌داران سلفی در جلو یک دوربین 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. گوشی میزو M5c انرژی روزانه خود را از یک باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد. این دستگاه ارزان تر از مدل میزو ام 5 وارد بازار خواهد شد.

گوشی هوشمندی که در تصویر می‌بینید، همان گوشی مرموزی است که گویا فردا رونمایی خواهد شد. این تصویر که توسط وب‌سایت Android Headlines منتشر شده، شباهت زیادی به همان گوشی میزو ام 5 سی دارد که در تصویر بالا توسط وب‌سایت رسمی میزو به نمایش درآمده بود.

گوشی هوشمندی که در تصویر می‌بینید، همان گوشی مرموزی است که گویا فردا رونمایی خواهد شد. این تصویر که توسط وب‌سایت Android Headlines منتشر شده، شباهت زیادی به همان گوشی میزو ام 5 سی دارد که در تصویر بالا توسط وب‌سایت رسمی میزو به نمایش درآمده بود.

این گوشی به یک دکمه mBack مجهز شده، کلیدی چند منظوره که نه تنها به عنوان یک دکمه هوم عمل می‌کند، بلکه دکمه بازگشت و سنسور اثر انگشت را نیز در خود جای داده است. انتظار می‌رود گوشی میزو ام 5 سی در رنگ های سیاه، آبی، قرمز صورتی و طلایی در دسترس قرار گیرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر