;
coinex

هواوی آنر 6A رسما معرفی شد

هواوی آنر 6A رسما معرفی شد
هواوی آنر 6A معرفی شد. امروز برای کمپانی هواوی روز بزرگی است؛ چرا که این کمپانی امروز تسط برند آنر خود، تعدادی محصول جدید را به بازار معرفی کرد. یکی از این محصولات گوشی هواوی آنر 6A است. این دستگاه نسبت به مدل قبلی خود ویژگی های جدیدی را در اختیار گرفته است.

طراحی هواوی آنر 6A

هواوی چیزهای کمی را در گوشی آنر 6 ای تغییر داده است. به عنوان مثال پنل پشتی یک تکه آن که در نسل قبلی پلاستیکی بود با یک پنل تمام فلزی جایگزین شده است؛ اگر چه خطوط آنتن هنوز پلاستیکی هستند.

هواوی آنر 6A رسما معرفی شد

دوربین بازطراحی شده و در حال حاضر یک دوربین دایره ای شکل در کنار فلش LED جای گرفته و در زیر آن سنسور اثر انگشت دیده می‌شود. پنل جلویی آن چندان تغییری نسبت به مدل آنر 5A نداشته است. با اینکه این گوشی از دکمه های ناوبری بر روی نمایشگر استفاده می‌کند؛ اما همچنان حاشیه های قاب آن ضخیم هستند.

هواوی آنر 6A با توجه به وجود یک باتری بزرگتر و همچنین پنل فلزی که در پشت آن قرار گرفته، مسلما سنگین تر از مدل قبلی است؛ اما از نظر اندازه تفاوتی با هواوی آنر 5A ندارد.

مشخصات هواوی آنر 6A

هواوی آنر 6 ای همچنان نمایشگر 5 اینچی اچ دی در مدل گذشته را برای خود حفظ کرده و در دو پیکره بندی مختلف عرضه می‌شود. نسخه ای از آن به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و نسخه دیگر از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. هر دو نسخه از یک پردازنده اسنپدراگون 435 قدرت گرفته که از اکثر شبکه های ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند.

دوربین عقب یک سنسور 13 مگاپیکسلی سونی IMX278  است و در جلو یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی جای گرفته است. اندروید 7.1 نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1 مدیریت نرم افزاری را بر عهده دارند.

باتری این دستگاه نیز نسبت به مدل گذشته از 2200 میلی آمپر به 3020 میلی‌آمپر ساعت ارتقا یافته است و این موضوع می‌تواند کارایی بیشتر این گوشی را تضمین کند.

قیمت هواوی آنر 6A

قیمت هواوی آنر 6 ای در نسخه 2 گیگابایت رم حدود 116 دلار بوده و نسخه 3 گیگابایت رم آن با قیمت 154 دلار معامله خواهد شد. پیش فروش این دستگاه از فردا آغاز شده و تا اول ماه ژوئن به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. این دستگاه در رنگ های طلایی، رزگلد، نقره‌ای و آبی در دسترس خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر