;
coinex

دوربین اوپو آر 11 با ویژگی‌های جدیدی همراه خواهد بود

دوربین اوپو آر 11 با ویژگی‌های جدیدی همراه خواهد بود
دوربین اوپو آر 11 ویژگی‌های جدیدی خواهد داشت! اوپو نامی است که اکثرا کاربران آن را با دوربین گوشی‌های هوشمندش می‌شناسند، البته این تعریف بیشتر برای کاربران چینی قابل درک است. این کمپانی یکی از برندهای مورد علاقه برای طرفداران عکاسی است.

کمپانی اوپو به زودی قصد دارد تا برای همین طرفداران، دو اسمارت فون جدید را با ویژگی‌های منحصر به فردی در دوربین آنها، معرفی کند. گفته می‌شود که دوربین اوپو آر 11 با ویژگی‌های جدیدی خودنمایی خواهد کرد.

در یک تیزر تبلیغاتی جدید که این کمپانی سازنده گوشی‌های هوشمند چینی منتشر کرده، ویژگی‌های جدید دوربین اوپو آر 11 هدف این تبلیغ قرار گرفته است. این کمپانی می‌گوید که این گوشی به دوربینی 20 مگاپیکسلی با ویژگی‌های جدید مجهز خواهد بود، حال دقیقا این ویژگی‌ها چه خواهد بود و یا این دوربین قادر است تا چه کارهایی انجام دهد، همچنان مبهم باقی مانده است. اوپو هیچ توضیح خاصی درباره این ویژگی‌های جدید عنوان نکرده است.

اما ما تا حدودی اطلاعاتی درباره دوربین اوپو آر 11 داریم. به عنوان مثال می‌دانیم که دوربین اصلی اوپو R11 یک دوربین دوگانه با زوم اپتیکال 2X بوده که از دو لنز 20 مگاپیکسلی + 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی آن نیز به یک سنسور 20 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب درباره دوربین اوپو آر 11 استفاده از الگوریتم یادگیری برای برنامه دوربین آن است تا کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین دوگانه آن افزایش یابد

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب درباره دوربین اوپو آر 11 استفاده از الگوریتم یادگیری برای برنامه دوربین آن است تا کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین دوگانه آن افزایش یابد.

کمپانی چینی اوپو این دستگاه را در دو مدل عرضه خواهد کرد. مدل اول، گوشی اوپو آر 11 که با نمایشگر آمولد 5.5 اینچی فول اچ دی معرفی می‌شود و گوشی بزرگتر اوپو آر 11 پلاس که دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی خواهد بود.

قدرت پردازشی این اسمارت فون از تراشه جدید هشت هسته‌ای اسنپدراگون 660 تامین شده و با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. این دستگاه به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی فراهم خواهد کرد. مدل بزرگتر اوپو آر 11 پلاس به یک حافظه رم 6 گیگابایتی و باتری 3880 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر