;
coinex

گلکسی اس 9 سامسونگ با اسم رمز استار و در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود

گلکسی اس 9 سامسونگ با اسم رمز استار و در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود
پس از آنکه سامسونگ توانست با موفقیت سری گلکسی اس 8 خود را به بازار گوشی‌‌های هوشمند عرضه کند، اکنون قصد دارد تا سری جدید گلکسی را با اسم رمز استار (star) معرفی کند. پرچمدار 2019 این کمپانی که با نام گلکسی اس 9 شناخته خواهد شد.

گفته می شود که در حال حاضر، سامسونگ مشغول کار بر روی گلکسی اس 9 است که با اسم رمز استار در نیمه اول سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد. با توجه به این اسم رمز، می‌توان حدس زد که پرچمدار بعدی سری کهکشانی ها یک گوشی هوشمند قابل انعطاف نخواهد بود.

گلکسی اس 9 سامسونگ یک گوشی تاشو نخواهد بود

جالب است که سامسونگ در مقایسه با سال گذشته چیزی در حدود 3 تا 4 ماه زودتر از زمان شاخص برنامه ریزی خود، کار بر روی پرچمدار بعدی را آغاز کرده است.

دلیل این شتاب زدگی نیز تقریبا مشخص است. این کمپانی کره ای با توجه به مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 رخ داد، قصد دارد تا زمان بیشتری برای روند مراحل کنترل کیفیت در اختیار داشته باشد تا همه چیز به خوبی پیش برود.

با توجه به گزارشی که از منابع خبری کره‌ای به دست آمده، سامسونگ تایید کرده است که گلکسی اس 9 را در دو نسخه مختلف عرضه خواهد کرد. مدل استاندارد آن موسوم به استار بوده و این در حالی است که نسخه بزرگتر با عنوان استار 2 شناخته می‌شود.

در دنیای گوشی‌های هوشمند، انتخاب یک اسم رمز قبل از شروع به ساخت یک مدل امری رایج و طبیعی است، در واقع اسم رمز یک محصول دلالت بر ویپگی‌های آن دارد. پروژه ساخت گلکسی اس 8 با اسم رمز Project Dream کلید خورد.

کیم های-دوک (Kim Hye-deok )، مدیر اجرایی بخش محصولات بی‌سیم سامسونگ در این مورد می‌گوید که این اسم رمز به این دلیل برای گلکسی اس 8 انتخاب شد که رویای غلبه بر اپل را تداعی کند.

گلکسی اس 9 سامسونگ در حال حاضر مراحل اولیه طراحی خود را سپری می‌کند و حدس زدن مشخصات این محصول بر اساس اسم رمز آن، کمی سخت خواهد بود؛ اما با این وجود، حداقل می‌توان پیش بینی کرد که پرچمدار بعدی سامسونگ، یک گوشی هوشمند تاشو نخواهد بود.

در این گزارش همچنین به نقل از یک مقام مسئول این کمپانی گفته شده است که اسم رمز استار و گوشی هوشمند قابل انعطاف در یک ظرف جای نخواهند گرفت. این جمله دقیقا این را می‌گوید که این اسم رمز به هیچ عنوان به یک گوشی انعطاف پذیر تعلق نخواهد داشت.

وی همچنین اضافه کرد که نمایشگر گلکسی اس 9 شباهت بسیاری به نمایشگرهای موجود در گلکسی اس 8 خواهد داشت، این بدان معنی است که باز هم شاهد یک اسمارت فون با حاشیه های قاب بسیار اندک خواهیم بود.

از دیگر شایعاتی که درباره گلکسی اس 9 سامسونگ گفته می‌شود، سیستم دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشتی است که در پنل جلویی جای خواهد گرفت.

شایعات پیرامون پرچمدار 2018 سامسونگ تازه آغاز شده است؛ بنابراین از این به بعد، شاهد خبرهای بیشتری درباره گلکسی اس 9 سامسونگ خواهیم بود. با ما همراه باشید.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر