;
coinex

آیفون 9 در دو سایز مختلف با نمایشگرهای اولد رخ نشان می‌دهد

آیفون 9 در دو سایز مختلف با نمایشگرهای اولد رخ نشان می‌دهد
شاید گمان کنید که مشکلی در تایتل این خبر وجود دارد؛ اما نه، هیچ خطای نگارشی و یا تایپی در این مورد صورت نگرفته است. آیفون 8 اپل یکی از پیش بینی شده ترین گوشی‌های هوشمندی است که در سال جاری معرفی خواهد شد. این دستگاه، مراسم جشن دهمین سالگرد اپل را کامل خواهد کرد؛ اما اکنون قصد داریم تا درباره نسل بعدی این گوشی، یعنی آیفون 9 اپل صحبت کنیم. گوشی هوشمندی که در سال 2018 خودنمایی خواهد کرد.

این گونه که از شایعات بر می‌آید، آیفون 9 اپل در دو سایز مختلف عرضه خواهد شد که هر دو اندازه از نمایشگر، بزرگتر از آن چیزیست که تاکنون از اپل دیده‌ایم. آیفون 9 کوچک‌تر با صفحه نمایش 5.28 اینچی ظاهر خواهد شد و آیفون 9 بزرگتر دارای نمایشگری 6.46 اینچی خواهد بود.

گفته می‌شود که در هر دو نمایشگر آیفون 9 از تکنولوژی ساخت اولد استفاده خواهد شد و تامین کننده این پنل های اولد هیچ کمپانی دیگری به جز سامسونگ نخواهد بود. انتظار می‌رود که این شرکت کره ای برای این منظور، حداقل 180 میلیون پنل اولد را به غول کوپرتینو عرضه کند. این تعداد تقریبا چیزی بیش از دو برابر 80 میلیون صفحه نمایش اولدی است که برای تولید آیفون 8 به اپل فروخته شده است؛ محصولی قدرتمند که در پاییز امسال رونمایی خواهد شد.

البته این گزارش هنوز در حد و اندازه یک شایعه بوده و هیچ کدام از این اطلاعات مورد تایید قرار نگرفته است.

اپل گفته است که امسال قصد دارد تا سه مدل آیفون جدید را به بازار عرضه کند. دو جانشین برای گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که با همان اندازه نمایشگرهای LCD رخ نشان می‌دهند و یک دستگاه با اندازه‌ای جدید که به نمایشگر اولد ساخت سامسونگ، مجهز خواهد بود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت سامسونگ در حال ساخت یک کارخانه جدید است تا بتواند به صورت انحصاری سفارش پنل های اولد اپل را به سرانجام برساند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر