;
coinex

ویژگی ضد نویز هندزفری های اچ تی سی تنها در گوشی یو 11 کاربرد دارد

ویژگی ضد نویز
کمپانی اچ تی سی در پرچمدار جدید خود از هندزفری هایی استفاده می‌کند که دارای ویژگی ضد نویز یا حذف نویز بوده و وجود این ویژگی باعث بهبود کیفیت صدا در آن می‌شود؛ اما این قابلیت تنها در همین دستگاه‌ها، یعنی اچ تی سی یو 11 کاربرد دارد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

هفته گذشته، کمپانی اچ تی سی پرچمدار جدید خود با نام اچ تی سی یو 11 (HTC U11) را به عموم معرفی کرد. امسال این کمپانی با عمل به خواسته‌های طرفداران خود، گواهینامه IP67 را در این دستگاه به کار برد، به این معنی که این دستگاه قادر خواهد بود تا 30 دقیقه در عمق 70 سانتیمتر آب فرو رود و کاملا سالم بیرون بیاید.

یکی دیگر از مواردی که طرفداران اچ تی سی چشم به ارتقا آن داشتند، باتری این دستگاه‌ها بود. بعد از اینکه یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت در اچ تی سی وان ایکس 10 که یک دستگاه میان رده بود به کار رفت، انتظار می‌رفت که برای یو 11 نیز یک باتری با قدرت مشابه و حتی بیشتر استفاده شود. متاسفانه اچ تی سی برای این محصول خود از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعت استفاده کرد و این در حالیست که بسیاری از کاربران می‌توانستند با 500 میلی آمپر ساعت ظرفیت اضافه، خوشحال‌تر شوند

اچ تی سی برای خریداران یو 11 سوپرایز هایی نیز داشت و به هر نفر یک جفت هندزفری با ویژگی ضد نویز جدید هدیه داد. تامین انرژی آن‌ها از درگاه یو اس بی سی فراهم می‌شود که اگر قصد استفاده از هندزفری ها را برای سایر محصولات اچ تی سی یا غیر اچ تی سی داشته باشید، این ویژگی آن‌ها، شما را از این کار باز می‌دارد. جف گوردن، مسئول تهیه بین المللی شرکت اچ تی سی، اخیرا اشاره کرد که هندزفری ها برای همه دستگاه‌های تلفن همراه با درگاه یو اس بی سی (مانند اچ تی سی یو اولترا، اچ تی سی یو پلی و اچ تی سی 10 EVO/ اچ تی سی بولت) قابل استفاده هستند، ولی ویژگی ضد نویز آن فقط برای اچ تی سی یو 11 عمل می‌کند.

همچنین در مورد راه اندازی ویژگی اج سنس (Edge Sense) از طریق لمس کردن به جای استفاده از یک دکمه ساده، از گوردن پرسیده شد و او جواب داد که محدوده فعالیت کاربران با دکمه‌ها بسیار محدود می‌شود، اما سنسورهای موجود در اج سنس قادر به کار کرد با انواع ضربه‌های لمسی هستند. به طور کلی این روش تنها آغاز راه است. همچنین گوردن با این جمله اشاره کرد که کمپانی اچ تی سی نقشه‌های زیادی برای ویژگی Edge Sense دارد.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر