coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی وان پلاس 5 به اسنپدراگون 835 و قابلیت لمس تقویت شده مجهز می شود

گوشی وان پلاس 5 به اسنپدراگون 835 و قابلیت لمس تقویت شده مجهز می شود

هردو کمپانی وان پلاس و کوالکوم اعلام کرده اند که گوشی وان پلاس 5 از آخرین تراشه کوالکوم یعنی اسنپدراگون 835 برخوردار خواهد شد؛ تراشه ای که در تعدادی از پرچمدارن امسال یعنی گلکسی اس 8 و اچ تی سی یو 11 تعبیه شده است.

همانطور که شایعات چند ماه گذشته مدعی شدند، چندان عجیب نیست که گوشی وان پلاس 5 نیز از این تراشه قدرتمند برخوردار شود. Pete Lau در بلاگ پست خود نوشته است که پرچمدار جدید وان پلاس از عملکرد روان و بی نقصی برخوردار خواهد شد.

لمس بدون تاخیر و کاهش زمان لود اپلیکیشن ها در گوشی وان پلاس 5

کمپانی وان پلاس خاطر نشان کرد که اسنپدراگون 835 می تواند ضامن عملکرد روان، قدرتمند و موثر باشد. زمان لود شدن اپلیکیشن ها و کندی قابلیت لمس در گوشی وان پلاس 5 تقویت خواهد شد. علاوه بر این، مهندسان وان پلاس از یک دوربین پرسرعت استفاده کرده اند تا حرکات صفحه نمایش را دریابی کرده و سرعت ورودی ها را اندازه گیری کنند؛ بدین ترتیب، واکنش اپلیکیشن ها نسبت به فرمان کاربر سریع تر شده و تجربه بهینه تری فراهم می شود.

این گوشی هوشمند همچنین از سیستم عامل OxcygenOS برخوردار شده تا مدیریت عملکرد اپلیکیشن ها را برای کاربر آسان تر کند. اپلیکیشن هایی که کمتر استفاده می شوند نیز نمی توانند در عملکرد گوشی هوشمند تاثیرگذار باشند.

انتظار می رود که گوشی وان پلاس 5 از یک اسکنر اثرانگشت در نمایی جلویی و تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار باشد. این گوشی همچنین از رم 6 گیگابایتی و جک هدفون استاندارد 3.5 میلیمتری برخوردار خواهد بود.

شایع شده که یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده و ظرفیت باتری آن به 3000 میلی آمپر ساعت می رسد. این دستگاه از پورت یو اس بی نوع سی بهره می برد و به حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی مجهز می شود. گفته می شود که این پرچمدار وان پلاس با برچسب قیمتی 650 دلار به فروش خواهد رسید.

.

منبع: softpedia

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر