;
coinex

به زودی منتظر قابلیت تغییر مالکیت گروه ها و کانال ها در تلگرام باشید

به زودی منتظر قابلیت تغییر مالکیت گروه ها و کانال ها در تلگرام باشید
پاول دروف، مدیر عامل پیام رسان تلگرام صبح امروز در پاسخ به یک توییت اعلام کرد که تلگرام قصد دارد تا یک ماه آینده، قابلیت تغییر مالکیت گروه ها و کانال ها را در اختیار کاربران قرار دهد که می‌تواند سبب فروش راحت‌تر و بدون دردسر کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی به منظور تجارت باشد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

مدیر عامل پیام رسان معروف و محبوب روسی تلگرام، پاول دروف صبح امروز در پاسخ به توییت یک کاربر که درخواست ویژگی تغییر مالکیت گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی را کرده بود گفت:

به زودی منتظر قابلیت تغییر مالکیت گروه ها و کانال ها در تلگرام باشید

طی 30 روز آینده این موضوع را امکان پذیر خواهیم کرد.

قابلیت تغییر مالکیت گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی به کاربران حرفه‌ای این امکان را خواهد دارد که خرید و فروش کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی سریعتر و راحتر انجام گیرد و نیازی به فروش سیم کارت ضمن کانال و گروه تلگرامی وجود نداشته باشد. در هر صورت این امکان برای فعالان تجاری این شبکه اجتماعی بسیار کاربردی است و آنها بهتر می‌توانند با تلگرام تجارت کنند و شاید این مسئله خود به آغاز اشتغالزایی در تلگرام تبدیل شود.

جالب است بدانید که بدر حال حاضر تعداد زیادی از جوانان ایرانی با استفاده از تلگرام به عنوان یکی از کشورهای بزرگ استفاده کننده از پیام رسان محبوب و ایمن تلگرام توانسته‌‌اند تا با ایجاد کانال‌های مختلف در زمینه‌های متنوع درآمد زایی بالایی در حوزه تبلیغات و حتی فروش کانال‌های تلگرامی خودشان داشته باشند. همچنین برخی افراد متخصص نیز به دلیل نقص و نبود برخی امکانات از جمله زبان فارسی  و … در نسخه اصلی تلگرام، نسخه‌هایی غیر رسمی این اپلیکیشن پیام رسان را گسترش و به فروش می‌رسانند و یا ربات‌های تلگرامی کاربردی و تجاری مانند دریافت خلافی خودرو را ساخته‌اند.

نظر شما در رابطه با قابلیت تغییر مالکیت گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی چیست؟ آیا این قابلیت کاربردی است؟

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر