;
coinex

پنل جلویی گلکسی نوت 8 در یک ویدیو لو رفت

پنل جلویی گلکسی نوت 8 در یک ویدیو لو رفت

سامسونگ قصد دارد جدیدترین پرچمدار خود گلکسی نوت 8 را در ماه آگوست یا سپتامبر سال جاری میلادی عرضه کند و افشاکننده های معروف نیز به شدت در تلاش هستند تا هر روزه اطلاعات جدیدتری درباره این پرچمدار منتشر کنند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا در جریان جدیدترین اطلاعات این پرچمدار قرار گیرید.

یک افشاکننده چینی امروز از طریق حساب کاربری توییتر خود ویدیویی از پنل جلویی گلکسی نوت 8 منتشر کرده است. این افشاکننده همان کسی است که پیش بینی دقیقی کرده بود مبنی بر اینکه گلکسی نوت 8 اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه نخواهد بود. او بیان کرده بود گلکسی سی 10 پیش از گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه عرضه می شود.

سامسونگ صفحه نمایش بی نهایت (Infinity Display) را با پرچمداران گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خود معرفی کرد. این صفحه نمایش با کیفیت تصویر QHD+ یعنی 2960 در 1440 پیکسل با نسبت تصویر 18.5 به 9 عرضه شد. صفحه نمایش بی نهایت، 80 درصد از پنل جلویی گلکسی اس 8 را اشغال کرده بود. استفاده از این صفحه نمایش در پرچمدار سامسونگ باعث شد تا بخش بالا و پایین قاب این پرچمداران بسیار نازک شود.

حال ویدیو منتشر شده از پنل جلویی گلکسی نوت 8 نیز نشان می دهد که این پرچمدار سامسونگ نیز از صفحه نمایش بی نهایت برخوارد خواهد بود. در این پنل، قسمت دوربین جلویی کاملا مشخص است هرچند که محل قرارگیری اسکنر عنبیه چشم قابل مشاهده نیست (برای مشاهده ویدیو به این لینک مراجعه کنید).

نمونه اولیه لو رفته قبلی از گلکسی نوت 8 نشان می داد که قسمت بالایی قاب این گوشی دارای اسکنر عنبیه چشم خواهد بود.

سامسونگ گلکسی اس 7 با صفحه نمایش 5.1 اینچ و گلکسی اس 7 اج از صفحه نمایش 5.5 اینچ برخوردار بود. این کمپانی کره ای برای نسل بعدی این سری از پرچمداران، از یک صفحه نمایش 5.8 اینچی برای گلکسی اس 8 و یک صفحه نمایش 6.2 اینچی برای گلکسی اس 8 پلاس استفاده کرد.

این امر به طور غیر مستقیم نشان می دهد که احتمالا سامسونگ از یک صفحه نمایش بزرگتر نسبت به آنچه که در گلکسی اس 8 پلاس استفاده کرده، استفاده خواهد کرد. هر چند که این موضوع به صورت رسمی تایید نشده اما شایعات دیگر بیان می کنند که گلکسی نوت 8 از یک صفحه نمایش منحنی دو طرفه 6.3 اینچی برخوردار است.

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به دلیل جایگاه نامناسب اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی آن ها مورد انتقاد علاقه مندان قرار گرفتند بنابراین انتظار می رود که اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 8 جایی در زیر صفحه نمایش آن قرار گیرد.

برخی شایعات حاکی از آنند که گلکسی نوت 8 در دو نسخه با پردازنده های اسنپدراگون 835 و اگزینوس 9810 عرضه می شوند. برخی از شایعات مشخصات گلکسی نوت 8 را هدف قرار داده و بیان می کنند که برخی از مشخصات این پرچمدار شامل یک رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بدون سیم خواهد بود. همچنین گفته می شود بدنه و قلم استایلوس این گوشی دارای استاندارد IP68 بوده که باعث می شود گلکسی نوت 8 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

با مشخصات و ویژگی هایی که به آن ها اشاره شد، آیا می توانید ناکامی گلکسی نوت 7 را فراموش کرده و با خیال راحت این پرچمدار جذاب را خریداری کنید و یا اینکه فکر می کنید عمر سری گلکسی نوت سامسونگ به پایان رسیده است؟

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر