;
coinex

هواوی نوا 2 و هواوی نوا 2 پلاس رسما معرفی شدند؛ دوربین دوگانه حکمرانی می‌کند!

هواوی نوا 2 و هواوی نوا 2 پلاس رسما معرفی شدند؛ دوربین دوگانه حکمرانی می‌کند!
هواوی امروز به طور رسمی به لیست پرشمرا گوشی‌های هوشمند خود، مدل دیگری را اضافه کرد. این کمپانی چینی، امروز حضور گوشی‌های هواوی نوا 2 و هواوی نوا 2 پلاس در بازار را رسما اعلام کرد. این دو مدل برای عرضه در دسته بندی گوشی‌های میان رده برنامه ریزی شده‌اند.

هواوی نوا 2 و هواوی نوا 2 پلاس محصولاتی هستند که مستقیما به عنوان جانشینی برای مدل های هواوی نوا و هواوی نوا پلاس سال گذشته معرفی شده‌اند.

هواوی نوا 2 که شماره مدل BAC-AL00 را با خود حمل می‌کند، حدود 365 دلار قیمت گذاری شده و هواوی نوا 2 پلاس با شماره مدل PIC-AL00، با برچسب قیمتی 420 دلار معامله خواهد شد. هر دو دستگاه از هم اکنون در فروشگاه رسمی آنلاین هواوی قابل خریداری هستند.

مشخصات هواوی نوا 2

هواوی نوا 2 دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) بوده و از تراشه هشت هسته‌ای کرین 659 قدرت می‌گیرد. این تراشه توسط 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌شود.

هواوی نوا 2 دستگاهی است که انرژی روزمره خود را از یک باتری 2950 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و برای ثبت تصاویر از یک دوربین اصلی دوگانه و یک دوربین سلفی استفاده می‌کند. دوربین دوگانه آن ترکیبی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن به یک لنز 20 مگاپیکسلی مجهز شده است.

مشخصات هواوی نوا 2 پلاس

مشخصات هواوی نوا 2 پلاس نیز تقریبا با مدل کوچکتر همخوانی دارد؛ اما تقاوت هایی نیز دیده می‌شود. هواوی نوا 2 پلاس دارای صفحه نمایش بزرگتر 5.5 اینچی و با همان کیفیت فول اچ دی است؛ به همین دلیل تراکم پیکسلی آن کمی پایین تر از مدل هواوی نوا 2 است.

 

پردازنده و مقدار حافظه رم نیز تفاوتی با نسخه کوچکتر نوا 2 ندارد، فقط مقدار حافظه داخلی در آن تا 128 گیگابایت ارتقا یافته است. این مقدار از فضای ذخیره سازی از طریق کارت میکرو اس دی قادر است تا بیش از این نیز ارتقا یابد.

ترکیب بندی دوربین ها در مدل هواوی نوا 2 پلاس نیز همان پیکره بندی است که در نوا 2 دیده می‌شود، اما هواوی نوا 2 پلاس برای بدست آوردن انرژی روزانه خود از یک باتری بزرگتر 3340 میلی‌آمپر ساعتی کمک می‌گیرد.

 

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر