;
coinex

تصویری جدید از کیس آیفون 8 سایز این گوشی را لو می دهد

تصویری جدید از کیس آیفون 8

تصویری جدید از کیس آیفون 8 سایز این گوشی را در مقایسه با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نشان می دهد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

از مدت ها پیش شایعات در مورد تغییرات گسترده شرکت اپل برای گوشی‌های آیفون امسال به مناسبت دهمین سالگرد تولید برند آیفون دهان به دهان می چرخد و اکنون تقریبا مسجل شده است که این غول تکنولوژی قصد دارد که راه شرکت‌های ال جی و سامسونگ برای ساخت گوشی‌های سرتاسری و لبه به لبه ر ادامه داده و مقدار بسیار زیادی از حجم پنل جلویی گوشی خود را در اختیار صفحه نمایش آن قرار دهد.

تاکنون تصاویر، رندرها و نمونه‌های ساخته شده دستی زیادی دیدیم که نشان می دهد که یک دوربین 2 تایی همانند آن چیزی که در آیفون 7 پلاس شاهد آن بودیم وجود خواهد داشت با این تفاوت که این دوربین ها در مدل امسال به صورت عمودی قرار گرفته است.

بر اساس شایعات به نظر می رسد که سایز صفحه نمایش آیفون 8 حدودا 5.1 اینچ خواهد بود که این سایز یک حد میانی بین دو مدل 4.7 اینچی آیفون 7 و 5.5 اینچی آیفون 7 پلاس خواهد بود.اما به دلیل نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه، اندازه فیزیکی این گوشی به سختی بزرگ‌تر از نمونه 4.7 اینچی آیفون 7 خواهد بود.

اخیرا تصویری از یک کیس گوشی آیفون 8 فاش شده است که به ما اطلاعات جدیدی در این باره می دهد. در تصویر زیر این کیس را در مقابل نمونه‌های کنونی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مشاهده می کنید و ما بر اساس آن می توانیم چندین نتیجه گیری مهم در مورد آیفون 8 داشته باشیم. البته لازم به ذکر است که تمام این فرضیات بر اساس واقعی بودن این تصویر نتیجه گیری شده است و قاعدتا اگر این کیس مربوط به آیفون 8 نباشد تمام نتیجه گیری های ما باطل است.

[toggle title=”بیشتر بخوانید” state=”open”]

مقایسه ای بین قالب های آیفون ۸ و آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس

[/toggle]

خوب اول از همه همان‌گونه که مشاهده می کنید ما شاهد یک کیس هستیم که مناسب یک گوشی است که از لحاظ اندازه تنها کمی از آیفون 7 کنونی بزرگ‌تر است، اما به طور قطع نسبت به گوشی آیفون 7 پلاس بسیار کوچکتر است. نکته جالب ماجرا اینجا است که در این کیس خبری از حسگر اثر انگشت در پشت گوشی نیست. پیش‌تر شایعات متعددی به این موضوع اشاره کرده بودند که ممکن است حسگر اثر انگشت در گوشی آیفون 8 به پشت دستگاه منتقل شود، اما در صورت درست بودن این تصاویر معلوم می‌شود تمام این شایعات به کلی اشتباه بوده است.

یکی از نکات هیجان انگیز دیگر، دوربین دوگانه پشت این گوشی است. همان‌گونه که پیش‌تر از گزارش‌های متعددی باخبر شدیم، دوربین دوتایی موجود در پشت گوشی آیفون 8 به صورت عمودی قرار گرفته که البته هنوز دلیل این امر برای کارشناسان مشخص نشده است. اما شباهت این تصاویر با شایعاتی که از قبل در این خصوص شنیده بودیم، صحت این تصاویر را بیشتر تایید می کند اما باز هم هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

نکته دیگر در خصوص دوربین دو گانه آیفون 8 در مقایسه با دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس اندازه آن هاست. دوربین دوگانه در آیفون 8 نسبت به آنچه که در آیفون 7 پلاس استفاده شده بود، بزرگتر شده و این سوال را به وجود می آورد که دلیل این تغییرات چیست؟ چه تغییرات اندازه و چه تغییرات جهت قرارگیری آن ها.

اگر تاکنون اخبار و شایعات مربوط به گوشی های هوشمند را دنبال کرده باشید، به احتمال زیاد این را می‌دانید که تولید کنندگان کیس گوشی های هوشمند همیشه در تکاپو هستند تا قاب های مربوط به هر گوشی را پیش از عرضه آن‌ها به بازار، آماده کنند تا بلافاصله بعد از عرضه این گوشی‌های پرطرفدار، کیس هایشان نیز آماده ورود به بازار باشد. برخی از این طراحی‌ها بر اساس حدس و گمان است و سایر طراحی‌ها بر اساس نمونه‌های 3 بعدی و دقیق این گوشی‌ها انجام می‌شود تا یک کیس مناسب و هم اندازه را برای آن ها تولید کنند. در برخی موارد نیز اگر این شرکت‌ها خیلی خوش شانس باشند می‌توانند یک مدل واقعی از گوشی را قبل از معرفی آن بدست آورند.

حال اینکه این کیسی که ما در اینجا تصویر مربوط به آن را داریم بر اساس حدسیات ساخته شده و یا بر اساس اطلاعات دقیق، هنوز معلوم نیست؛ بنابراین هنوز هیچ چیزی را نمی‌توان به صورت رسمی تأیید و یا رد کرد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر