;
coinex

ایسر از لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 و نسل جدید لپ تاپ هیبردی اسپین 1 رونمایی کرد

شرکت تایوانی ایسر از لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 و نسل جدید لپ تاپ اسپین 1 رونمایی کرده است. لپ تاپ گیمینگ نیترو 5  یک محصول قدرتمند اما اقتصادی است.
شرکت تایوانی و معروف ایسر طی یک مراسم رسمی  از یک لپ تاپ گیمینگ نیترو 5  و نسل جدید لپ ‌تاپ هیبردی اسپین 1 رونمایی کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با محصولات جدید این کمپانی آشنا شوید.

اگر از عاشقان دنیای سخت افزار باشید می‌دانید که فقط چند روز به شروع به کار نمایشگاه بین المللی کامپیوتکس 2017 به عنوان برترین نمایشگاه دنیای سخت افزار فرصت باقی مانده است اما با این حال ایسر چندی پیش از محصولات جدید خود از جمله یک دستگاه لپ تاپ گیمینگ، یک دستگاه لپ تاپ هیبردی و دو دستگاه تبلت رونمایی کرده است که نشان از رونمایی محصولاتی بهتر از این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 دارد. در ادامه به جدیدترین لپ تاپ‌های معرفی شده از سوی شرکت ایسر نگاهی داریم.

لپ تاپ گیمینگ نیترو 5؛ تجلی قدرت و صرفه اقتصادی

شرکت تایوانی ایسر از لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 و نسل جدید لپ تاپ اسپین 1 رونمایی کرده است. لپ تاپ گیمینگ نیترو 5  یک محصول قدرتمند اما اقتصادی است.

لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 از شرکت ایسر یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند اما مقرون به صرفه است که بازار محصولات میان رده را هدف گرفته تا گیمرهای نیمه حرفه‌ای بتوانند آن را خریداری کنند. این لپ تاپ در دو پلتفورم متفاوت عرضه می‌شود، یکی با کارت گرافیک انویدیا GeForce 1050Ti و نسل هفتم پردازنده های Core i5 یا Core i7 اینتل یعنی کبی لیک، و دیگری با کارت گرافیک رادئون RX550 و پردازنده های AMD FX/A10/A12 تا عاشقان اینتل و AMD بتوانند حق انتخاب داشته باشند.

از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 باید به صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 32 گیگابایت حافظه رم، قابلیت استفاده از SSD های پر سرعت مبتنی بر درگاه PCI-E، یک درگاه USB-C 3.1، یک عدد پورت USB 3.0، دو عدد پورت  USB 2.0، درگاه اترنت گیگابیتی، وای فای و پورت HDMI 2.0 اشاره داشت.

لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 از شرکت تایوانی ایسر با بدنه زیبا و طراحی مشابه با دیگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ و وجود المان‌هایی همچون بدنه تیز، خروجی‌های هوای متعدد و نور صفحه کلید و ترکیب رنگ  قرمز می‌تواند نظر هر کاربری را به سمت خود جذب کند. این لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه قرار است با قیمت 799 دلار آمریکا روانه بازار شود که قیمت مناسبی برای این محصول به شمار می‌‎رود.

نسخه جدید لپ تاپ هیبریدی اسپین 1؛ پیش به سوی زیبایی و فراتر از آن

شرکت تایوانی ایسر از لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 و نسل جدید لپ تاپ اسپین 1 رونمایی کرده است. لپ تاپ گیمینگ نیترو 5  یک محصول قدرتمند اما اقتصادی است.

امروزه لپ تاپ‌های هیبریدی یا تبدیل پذیر بسیار کاربردی هستند و توانسته‌اند تا بخش بزرگی از بازار را به سمت خود جذب کنند. شرکت ایسر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ به منظور استفاده از این بازار و جذب بیشتری از این بازار به سمت خود یک لپ تاپ هیبریدی مقرون به صرفه اما زیبا را در قالب نسل جدید لپ تاپ هیبریدی اسپین 1 معرفی و تولید کرده است که وزنی در حدود 1.25 کیلوگرم دارد.

از جمله مشخصات سخت افزاری نسل جدید لپ تاپ هیبریدی اسپین 1 باید به پردازنده‎‌های سلرون و پنتیوم اینتل، صفحه نمایش 11.6 اینچی از نوع لمسی با وضوح تصویر فول اچ دی، 4 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع eMMC و باتری قدرتمند با شارژدهی بیشتر از 8 ساعت اشاره داشت.

طبق اطلاعات منتشر شده، نسل جدید لپ تاپ هیبریدی و مقرون به صرفه ایسر اسپین 1 قرار است با قیمتی در حدود 329 دلار آمریکا به زودی روانه بازار شود.

.

منبع:  engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر