;
coinex

سنسور ضربان قلب اپل واچ ؛ دقیق ترین ضربان سنج قلب

سنسور ضربان قلب اپل واچ ؛ دقیق ترین ضربان سنج قلب

این روزها گجت های پوشیدنی هوشمندی که دارای سنسور ضربان قلب هستند به وفور یافت می شود اما تنها به دلیل وجود یک سنسور سنجش ضربان قلب در آن ها نمی توان آن ها را یکسان فرض کرد. با تکرا همراه باشید تا آخرین مطالعات صورت گرفته بر روی این سنسورها را بررسی کنیم.

همان طور که اشاره شد، بسیاری از گجت های پوشیدنی هوشمند دارای یک سنسور برای سنجش ضربان قلب هستند اما هیچ کدام از آن ها را نمی توان با یکدیگر برابر دانست. اما در بین این گجت ها، اگر به دنبال یک دستبند تناسب اندام و یا یک ساعت هوشمند هستید، شاید یکی از بهترین پیشنهادها اپل واچ باشد.

براساس مطالعات و آزمایشات صورت گرفته بر روی گجت ها و پوشیدنی های هوشمند تناسب اندام، اپل واچ دقیق ترین ضربان سنج قلب را در بین تمامی دستگاه های آزمایش شده‌ی دیگر دارد.

نتیجه این مطالعات که به همت دانشگاه استنفورد انجام شده، از مقایسه دستبندهای تناسب اندام و ساعت های هوشمند سامسونگ گیر اس 2، MIO Alpha 2، مایکروسافت بند، Fitbit Surge و چند محصول دیگر به دست آمده است.

این نتایج نشان می دهند که اپل واچ با داشتن میانگین خطای 2 درصد، دقیق ترین ضربان سنج قلب و سامسونگ گیر اس 2 با داشتن میانگین خطای 6.8 درصد، کم دقت ترین سنسور ضربان قلب را در میان این گجت های پوشیدنی داراست.

البته شایان ذکر است که تمام سنسورهای تناسب اندام اپل واچ، عملکرد مناسبی همچون سنسور ضربان قلب از خود نشان نمی دهند. به عنوان مثال سنسور میزان کالری مصرف شده در اپل واچ خطای تقریبی 40 درصد را از خود بر جای می گذارد و این در حالی است که دستبند تناسب اندام فیت بیت Surge در هنگام محاسبه میزان کالری مصرف شده خطای 27 درصدی داشته و بسیار دقیق تر از اپل واچ است. بنابراین اگر میزان کالری مصرف شده برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است، اپل واچ چندان کمکی به شما نخواهد کرد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر