;
coinex

30 سال انتظار برای فیلم تاپ گان 2 به پایان رسید؛ تام کروز اعلام کرد!

30 سال انتظار برای فیلم تاپ گان 2 به پایان رسید؛ تام کروز اعلام کرد!

به نظر می رسد بالاخره انتظار فیلم دوستان برای مشاهده سری جدید فیلم تاپ گان پس از 30 سال به پایان رسید. تام کروز  سه‌شنبه هفته گذشته اعلام کرد که تاپ گان 2 قطعا تولید خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکرا همراه باشید.

تام کروز، ستاره نام آشنای فیلم های سینمایی هالیوودی در یک شوی تلویزیونی به نام Sunrise در استرالیا حاضر شد و هنگامی که شرکت کنندگان حاضر در برنامه از او درباره شایعات پیرامون این فیلم سوال کردند، تام کروز نیز با پاسخ خود همه را شگفت زده کرد.

او نه تنها به شرکت کنندگان گفت که این شایعات صحت دارند، بلکه تاکید کرد که احتمالا در سال آینده در این فیلم شروع به نقش آفرینی خواهد کرد و این گفته‌ی تام کروز همه را به طور شگفت انگیزی به وجد آورد (برای مشاهده ویدیو روی این لینک کلیک کنید).

با اینکه تهیه کننده این فیلم، Jerry Bruckheimer در سال 2014 میلادی نیز از احتمال ساخت سری جدید فیلم تاپ گان خبر داده بود و وال کیلمر نیز در سال 2015 اعلام کرد که احتمال دارد در تاپ گان 2 به بازآفرینی نقش خود در سری اول این فیلم بپردازد، اما گویا تماشاگران نیاز داشتند تا خود تام کروز، ستاره نقش اول بی چون و چرای این فیلم، ساخت سری جدید تاپ گان را تایید نماید.

در حالی که پیش از این در گزارشات مختلف گفته می شد جوزف کوشینسکی که پیش‌تر در فیلم فراموشی (آبلیویون – Oblivion) با کروز همکاری مشترکی داشت، برای کارگردانی سری دوم فیلم تاپ گان انتخاب شده است، این گزارش بیان می کند که تام کروز قبل از شروع فیلم برداری فیلم “ماموریت غیر ممکن 6” با چند نفر از کارگردانان احتمالی تاپ گان 2 ملاقات داشته تا از سرعت انجام تولید این فیلم سینمایی خاطره انگیز اطمینان حاصل کند.

شایان ذکر است که کمپانی فیلم سازی پارامونت هنوز صحت این گزارش را تایید نکرده است.

سری اول و اصلی فیلم تاپ گان در سال 1986 میلادی و با بازی تام کروز به عنوان ستاره اصلی آن بر روی پرده سینما رفت. این بازیگر به عنوان پیت میشل با اسم مستعار Maverick (به معنی تک رو) نقش آفرینی کرد. او در این فیلم نقش یک خلبان جوان و خیره سر را داشت که این موقعیت را پیدا کرد تا با خلبانان ارشد مدرسه نیرو هوایی در سن دیگو تمرین کند. نقش کمک خلبان تام کروز را آنتونی ادواردز (در نقش Nick “Goose” Bradshaw) بر عهده داشت.

همچنین از جمله ستارگان دیگری که در این فیلم به نقش آفرینی پرداختند می توان به وال کیلمر به عنوان رقیب اصلی تام کروز در نقش Tom “Iceman” Kazanski، کلی مک گیلس در نقش چارلی بلک وود، و تیم رابینز در نقش سم “مرلین” ولز، اشاره کرد.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر