;
coinex

شیائومی جیسون در بنچمارک GFXBench محک خورد

شیائومی جیسون در بنچمارک GFXBench محک خورد
یک دستگاه جدید با اسم رمز شیائومی جیسون (Xiaomi Jason) در بنچمارک جی‌اف‌ایکس بنچ محک خورد. از آنجا که شیائومی می مکس 2 در حال حاضر راه اندازی شده است، ما گمان می کنیم که این دستگاه ممکن است شیائومی ردمی پرو 2 باشد. با این حال، اندازه صفحه نمایشی که از لیست مشخصات این دستگاه به بیرون درز کرده، مانع از آن می‌شود که با اطمینان بگوییم، این دستگاه همان شیائومی ردمی پرو 2 است.

بر اساس اطلاعات مندرج در GFXBench، شیائومی جیسون دارای یک صفحه نمایش 5.1 اینچی فول اچ دی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. این اندازه نمایشگر کوچکتر از نمایشگر 5.5 اینچی مدل ردمی پرو اصلی است. به همین دلیل منحصر به فرد، باعث می شود که ما در مورد اینکه شیائومی جیسون همان شیائومی ردمی پرو 2 است، شک کنیم.

البته یک احتمال دیگر نیز وجود دارد. شاید شیائومی قصد دارد تا با کاهش سایز نمایشگر ردمی پرو 2، این دستگاه را برای ورود به صدر بازار گوشی‌های هوشمند میان رده آماده کند؛ اما کاهش اندازه صفحه نمایش تنها چیز ضروری برای قرار گرفتن یک گوشی هوشمند در راس مدل های محبوب میان رده بازار نیست.

گوشی شیائومی جیسون از یک پردازنده هشت هسته ای کوالکام با سرعت پردازش 2.2 گیگاهرتز قدرت گرفته و پردازنده گرافیکی آدرنو 512 کارهای گرافیکی آن را مدیریت می‌کند.

گوشی شیائومی جیسون از یک پردازنده هشت هسته ای کوالکام با سرعت پردازش 2.2 گیگاهرتز قدرت گرفته و پردازنده گرافیکی آدرنو 512 کارهای گرافیکی آن را مدیریت می‌کند. گفته می‌شود که این پردازنده مرکزی می‌تواند همان اسنپدراگون 660 جدید کوالکام باشد، تراشه ای که به تازگی بر بازار تراشه های میان رده، حکمرانی خود را آغاز کرده است.

این دستگاه به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. در پنل پشتی شیائومی جیسون یک دوربین 11 مگاپیکسلی قرار گرفته که توانایی ضبط ویدیویی 4K دارد و در پنل جلویی برای دوست‌داران سلفی یک دوربین 3 مگاپیکسلی جای گرفته است. یکی دیگر از ویژگی‌های شیائومی جیسون پشتیبانی از فناوری NFC است.

اگر شیائومی جیسون همان شیائومی ردمی پرو 2 نباشد، پس شاید این دستگاه همان محصولی است که چندی پیش مدیرعامل اجرایی شیائومی آن را شیائومی می 6 سی (Xiaomi Mi 6c) نامید. شاید!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر