;
coinex

روتر وایرلس ایسوس و یک طراحی منحصر به فرد

روتر وایرلس ایسوس و یک طراحی منحصر به فردچندین سال است که ما به طراحی های باکس های زشت روترهای وایرلس عادت کرده ایم؛ مکعب مستطیل های سیاه و سفیدی که شاخک هایشان به عنوان آنتن از بدنه آن ها بیرون زده اند و تقریبا به جزء جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند.

اما ایسوس با طراحی روتر وایرلس خود، بلو کیو (Blue Cave)، قصد دارد زبان طراحی جدیدی را به دنیای روترها وارد کند. روتر وای فای ایسوس که احتمالا شما را به یاد مداد تراش های رومیزی می اندازد، قطعا ظاهری بسیار زیباتر از آنچه که به عنوان روتر وایرلس می شناسیم، داشته و البته ویژگی های جذابی نیز دارد.

روتر وایرلسی که در تصویر مشاهده می کنید، روتر وای فای دو بانده AC2600 ایسوس است؛ روتری که به گفته سازندگان آن، می تواند به خوبی نیازهای کاربران خانگی‌ش را برطرف کند.

روتر وایرلسی که در تصویر مشاهده می کنید، روتر وای فای دو بانده AC2600 ایسوس است؛ روتری که به گفته سازندگان آن، می تواند به خوبی نیازهای کاربران خانگی‌ش را برطرف کند.

ایسوس به جای استفاده از آنتن هایی که از بدنه روتر به بیرون بزند، آن ها را بر روی سقف روتر Blue Cave جاسازی کرده و مادربرد آن که از تکنولوژی اینتل بهره می برد را در قسمت پایینی آن قرار داده است.

ایسوس ادعا می کند که روتر وایرلس Blue Cave به کاربران اجازه می دهد تا بدون هیچ لگ و تاخیری، ویدیوهای 4K را استریم کرده و فایل های خود را به اشتراک بگذارند. همچنین روتر وای فای ایسوس از سرویس های مبتنی بر وب IFTTT و دستیار شخصی هوشمند الکسا پشتیبانی می کند و می تواند به کاربران در جهت ساخت یک زندگی دیجیتالی و هوشمند کمک کند.

هنگامی که صحبت از اینترنت اشیا به میان می آید، امنیت و امنیت تکنولوژی های وایرلس بیش از پیش مطرح می شود. ایسوس به فکر این موضوع نیز بوده و روتر بلو کیو را به راه کار امنیتی AiProtechtion مجهز کرده و بنابراین دستگاه های شما از نفوذ هکرها ایمن خواهند بود.

ایسوس همانند گوگل وای فای به کاربران اجازه می دهد تا روتر خود را از طریق یک اپلیکیشن بر روی گوشی های هوشمندشان، کنترل نمایند. افراد قادرند از طریق این اپلیکیشن میزان استفاده از شبکه را مشاهده کرده، محدودیت های زمانی افراد خانواده از اینترنت را تنظیم کرده و تعیین کنند که چه اپلیکیشنی به اینترنت دسترسی داشته باشد.

همچنین اپلیکیشن روتر وایرلس ایسوس هنگامی که یک دستگاه جدید به شبکه متصل شود و یا AiProtection  متوجه یک هک احتمالی شود، این موضوع را از طریق یک نوتیفیکیشن به کاربر اعلام می کند.

گفته می شود قیمت این دستگاه 180 دلار خواهد بود اما زمان عرضه رسمی آن هنوز مشخص نیست.

با تکرا همراه باشید تا از آخرین اخبار تکنولوژی مطلع گردید.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر