;
coinex

با گوگل به جستجوی اطلاعات شخصی خود بپردازید

با گوگل به جستجوی اطلاعات شخصی خود بپردازید

گوگل به تازگی ویژگی جذابی را به موتور جستجوی خود اضافه کرده که از طریق آن می توانید از داخل صفحه اصلی این موتور جستجو در اطلاعات شخصی خود مثل جیمیل یا تصاویر، به جستجو بپردازید. با تکرا همراه باشید.

ویژگی جستجوی اطلاعات شخصی که از طریق تب جدید “Personal” در موتور جتسجوی گوگل در دسترس است، محتوای مورد جستجوی شما را از اطلاعات شخصی‌تان مثلا ایمیل ها و یا تصاویری که در فضای ابری گوگل درایو قرار داده اید، به شما نمایش می دهد.

هیچ نکته پیچیده ای در مورد ویژگی جستجوی اطلاعات شخصی شما در گوگل وجود ندارد چرا که عملکرد این تب نیز مانند سایر بخش های دیگر موتور جستجوی گوگل است. به این صورت که شما عبارت مورد نظر خود را در بخش جستجو وارد می کنید و سپس با مراجعه به بخش Personal که از تب More قابل دسترس است، ایمیل ها، عکس ها و تمامی اطلاعات شخصی شما که شامل عبارت مورد نظرتان می شود را در این قسمت به صورت یک لیست مشاهده خواهید کرد.

به نظر می رسد این ویژگی کاربردی و جذاب به آهستگی برای تمامی کاربران این غول جستجوگر در دسترس قرار می گیرد.

این ویژگی هم بر روی نسخه وب و هم موبایل گوگل در دسترس است، بنابراین شما می توانید به سادگی و بدون نیاز به بازکردن چندین اپلیکیشن مختلف، تنها از طریق رابط کاربری خود گوگل به جستجو اطلاعات شخصی خود در اپلیکیشن های مختلف این کمپانی بپردازید.

همچنین گوگل برای اینکه از نگرانی کاربران خود بکاهد، در ابتدای نتایج نشان داده شده در این قسمت نوشته است که “فقط شما قادر به مشاهده این نتایج هستید”.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر