;
coinex

رندرهایی از سامسونگ گلکسی C10 منتشر شد

رندرهایی از سامسونگ گلکسی C10 منتشر شد
تاکنون شایعات و تصاویری مختلفی از گوشی گلکسی C10 سامسونگ منتشر شده است؛ اما به تازگی رندرهایی جدیدی از یک ویدیوی 360 درجه از این دستگاه به بیرون درز کرده که تمامی ویژگی‌های طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.  آخرین شایعات حاکی از آن است که گلکسی C10 سامسونگ اولین گوشی هوشمند این کمپانی است که با دوربین دوگانه راه اندازی خواهد شد.

شاید این موضوع به واقعیت تبدیل شود؛ چرا که پیش از این نیز سامسونگ گلکسی C9، اولین گوشی سامسونگ با حافظه رم 6 گیگابایتی بود و شاید اولین ها، بازهم در این سری از گوشی‌های سامسونگ اتفاق بیفتد!

چیزی که در این رندرها در وهله اول جلب توجه می‌کند، دوربین دوگانه عمودی گلکسی سی 10 به همراه فلش LED دوگانه ایست که در سمت راست دوربین اصلی و در پنل پشتی آن جای گرفته است. درست در زیر این دوربین دوگانه، برند سامسونگ حک شده و جالب است که خطوط آنتن همان طرحی را دارد که در گلکسی سی 9 پرو دیده شد.

در بالای پنل جلویی یک دوربین سلفی جای گرفته و در پایین آن، یک دکمه فیزیکال هوم که سنسور اثر انگشت را نیز در  خود دارد، دیده می‌شود. دو دکمه در سمت چپ و یک دکمه در سمت راست قرار گرفته که انتظار می‌رود به ترتیب کلیدهای حجم صدا، دکمه پاور و دکمه اختصاصی برای هوش مصنوعی بیکسبی باشد.

گلکسی C10 سامسونگ دارای یک پورت شارژ یو اس بی نوع C و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری است. انتظار می‌رود که این دستگاه در یک بدنه فلزی با کیفیت ساخت عالی عرض اندام کند.

به اعتقاد فاش کننده این رندرها، گلکسی سی 10 سامسونگ با یک صفحه نمایش 5.5 اینچی و در اندازه های 7.68 در 74.8 در 152.5 میلی‌متر خودنمایی خواهد کرد. این دستگاه مسلما جانشینی برای گلکسی سی 9 پرو بوده و به همین دلیل از طراحی مشابهی با آن برخوردار است.

از مشخصات گلکسی سی 10 اطلاعات چندانی در دسترس نیست؛ اما این احتمال وجود دارد که این اسمارت فون از پردازنده جدید اسنپدراگون 660 قدرت بگیرد. شایعات از وجود نسخه بزرگتری از این مدل نیز حکایت می‌کنند، دستگاهی که به احتمال زیاد سامسونگ گلکسی سی 10 پلاس نامیده خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر