;
coinex

گالری/ نمونه عکس هایی که با دوربین شیائومی می مکس 2 به ثبت رسیده و مقایسه آن با می 6

گالری/ نمونه عکس هایی که با دوربین شیائومی می مکس 2 به ثبت رسیده و مقایسه آن با می 6

کمپانی شیائومی در هفته گذشته از گوشی شیائومی می مکس 2 رونمایی کرد. باتری 5300 میلی آمپر ساعتی و دوربین سونی IMX386 این گوشی هوشمند را می توان به عنوان نقاط قوت آن به شمار آورد. این همان سنسوری است که در دوربین شیائومی می 6 نیز به کار رفته است.

همانطور که در بالا اشاره شد، گوشی شیائومی می مکس 2 به سنسور سونی IMX386 همراه با سنسور 1.25 میکرو متر مجهز شده است؛ البته برخی قابلیت های گوشی می 6 مثل تثبیت اپتیکال تصویر 4 محوری را ندارد. با اینحال از قابلیت های PDAF، HDR و فلاش LED دوگانه برخوردار است.

اخیرا این کمپانی نمونه های عکس هایی که با دوبین این گوشی هوشمند به ثبت رسیده را منتشر کرده است؛ آیا شیائومی می مکس 2 می تواند در برابر شیائومی می 6 رقابت کند؟

تصاویر زیبایی که در ادامه مشاهده می کنید، در مکان های متفاوتی از جمله مصر و تونس به ثبت رسیده اند. برخی از تصاویر در شرایط نور کم و شب هنگام ثبت شده اند. در یکی از این تصاویر، کیفیت می مکس 2 با می مکس مقایسه شده است.

مشخصات گوشی شیائومی می مکس 2

این تلفن هوشمند به نمایشگر 6.44 اینچی با کیفیت فول اچ دی مجهز شده و از رم 4 گیگابایتی بهره می برد. می مکس 2 در دو نسخه حافظه 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود و از تراشه اسنپدراگون 625 برخوردار است. از دیگر مشخصات این موبایل می توان به دوربین سلفی 5 مگاپیکسل و تکنولوژی شارژ سریع 3.0  اشاره کرد. نسخه رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی این دستگاه با قیمت 1699 یوان معادل 248 دلار به فروش می رسد؛ نسخه 128 گیگابایتی نیز با برچسب قیمتی 291 دلار در دسترس خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر