;
coinex

لپ تاپ کانورتیبل ایسوس زنبوک فلیپ اس در کامپیوتکس 2017 رونمایی شد

لپ تاپ کانورتیبل ایسوس زنبوک فلیپ اس رونمایی شد

کمپانی ایسوس در رویداد کامپیوتکس 2017 از لپ تاپ کانورتیبل یا تبدیل شونده زنبوک فلیپ اس (ZenBook Flip S) رونمایی کرد.

این روزها، لپ تاپ های هیبریدی کانورتیبل بسیار رواج یافته اند؛ اما با توجه به اینکه باید همزمان از کیبورد و صفحه نمایش های لمسی برخوردار باشند، این احتمال وجود دارد که قطر این دستگاه ها زیاد شود و یا سنگین باشند. اما مهندسان ایسوس توانستند راه حل این مشکل را در لپ تاپ ایسوس زنبوک فلیپ اس به نمایش بگذارند.

کمپانی ایسوس در رویداد کامپیوتکس 2017 اعلام کرد اولین شرکتی است که باریک ترین لپ تاپ کانورتیبل جهان را تولید کرده است؛ این شرکت همچنین اولین لپ تاپ/ تبلت ها و اولترا بوک ها را به جهان معرفی کرد. این لپ تاپ به اندازه ی 20 درصد از مک بوک اپل و 55 درصد از مک بوک ایر باریک تر است؛ این در حالیست که تنها 1.1 کیلوگرم وزن دارد.

کمپانی ایسوس در رویداد کامپیوتکس 2017 از لپ تاپ کانورتیبل یا تبدیل شونده زنبوک فلیپ اس (ZenBook Flip S) رونمایی کرد.

علاوه بر این، ایسوس توانست یک ترکیب فشرده جدید و لولای 360 درجه را از آلیاژ استیل روانه بازار کند. لپ تاپ ایسوس زنبوک فلیپ اس از نمایشگر 13.3 اینچی NanoEdge با کیفیت 4K اولترا اچ دی برخوردار است که تنها 6.11 میلیمتر حاشیه دارد. نسبت صفحه نمایش به ابعاد دستگاه، 80 درصد بوده و سنسور اثرانگشت آن در لبه ی دستگاه تعبیه شده است. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به پردازنده اینتل Core i7 با قدرت پردازش 3.5 گیگاهرتز، حافظه 1 ترابایتی و رم 16 گیگابایتی اشاره کرد.

تنظیمات صوتی این لپ تاپ با تاییدیه Harman-Kardon همراه است، اسپیکرها نیز تا سه برابر، صدای بیشتری دارند. صدای آن با فرکانس پایین تقویت شده تا بیس بهتری را ایجاد کند. عمر باتری زنبوک فلیپ اس به 11.5 ساعت می رسد و سرعت شارژ آن از صفر تا 60 درصد، تنها در عرض 49 دقیقه امکان پذیر است. این لپ تاپ همچنین از قلم ایسوس پن با سطح فشار 1024 برخوردار است و با قیمت 1099 دلار عرضه خواهد شد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر