;
coinex

احتمال وجود نمایشگر منحنی در موبایل هواوی آنر 9

احتمال وجود نمایشگر منحنی در موبایل هواوی آنر 9
مدتی است که خبرهای بسیاری درباره موبایل هواوی آنر 9 منتشر می‌شود که یکی از آنها مربوط به زمان رونمایی از این دستگاه است. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در تاریخ 27 ژوئن (6 تیرماه) معرفی شود. چندی پیش به لطف تاییدیه تنا، مشخصات هواوی آنر 9 نیز فاش شد؛ اما چیزی که در این لیست وجود نداشت برخی از ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی است.

اکنون به واسطه پستی که توسط یکی از کاربران ویبو به اشتراک گذاشته شده است، یک ویژگی جذاب درباره موبایل هواوی آنر 9 رخ نشان داد. به نظر می‌رسد که گوشی جدید برند آنر با صفحه نمایشی خمیده معرفی شود. این کاربر ویبو، با انتشار دو تصویر در این شبکه اجتماعی به خوبی این موضوع را نشان داد.

اگر چه در این تصاویر هیچ نشانه ای از هواوی آنر 9 وجود ندارد؛ اما بازتاب پنل پشتی آن، برقی دارد که انسان را به یاد برند آنر می اندازد. این بازتاب و برق خاصی که از آن صحبت کردیم، چیزی است که در هواوی آنر 8 نیز به چشم می‌خورد.

موبایل هواوی آنر 9

البته یادتان باشد که در دنیای اخبار تکنولوژی، این موضوع چیزی نیست که بتوان بر روی آن تاکید داشته و صحت و سقم یک خبر را تایید کند؛ بنابراین این مورد را همچنان در حدو اندازه یک شایعه بدانید و نه بیشتر!

مشخصات موبایل هواوی آنر 9

از مشخصاتی که برای موبایل هواوی آنر 9 اعلام شده، می‌توان به نمایشگر 5.15 اینچی فول اچ دی آن اشاره کرد. یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز داده ها را پردازش کرده و یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین خواهد کرد.

موبایل هواوی آنر 9

گفته می شود که این دستگاه در سه نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. سه نسخه مختلف که با ترکیبی از 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی خود را نشان خواهند داد.

در بخش ثبت تصاویر، انتظار می رود که یک دوربین دوگانه با ترکیبی از دو سنسور 20 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل در پنل پشتی قرار گیرد و در جلو برای دوست‌داران سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیده شود.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر