;
coinex

مقایسه اندازه آیفون 8 و 7 پلاس در مقابل پرچمداران اندرویدی

مقایسه اندازه آیفون 8 و 7 پلاس در مقابل پرچمداران اندرویدی

موج جدیدی که این روزها تبدیل به زبان طراحی جدید گوشی های هوشمند شده، گوشی هایی “بدون حاشیه” (bezel-less) هستند. این امر باعث می شود که تولیدکنندگان نیاز اصلی مشتری به صفحه نمایش بزرگتر را بدون افزایش اندازه گوشی به خوبی پاسخگو باشند.

در ادامه تصویری از مقایسه اندازه پرچمداران گذشته، حال و آینده با یکدیگر را مشاهده می کنید. این تصویر توسط اکانت OnLeaks@ در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

درباره آیفون 8 (گوشی دوم از سمت چپ) باید گفت که این گوشی تقریبا به اندازه گوگل پیکسل و یا هواوی پی 10 است اما هنوز اندازه صفحه نمایش آن به طور قطعی مشخص نیست. آخرین شایعات بیان می کنند که صفحه نمایش آیفون 8 کل پنل جلویی این گوشی را می پوشاند.

در ادامه تصویری از مقایسه اندازه پرچمداران گذشته، حال و آینده با یکدیگر را مشاهده می کنید. این تصویر توسط اکانت @OnLeaks در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

گفته می شود این نسل جدید از گوشی های آیفون مجهز به صفحه نمایش 5.8 اینچی اولد بوده و احتمالا نسبت تصویر آن کمی گسترده تر از 16 به 9 است. همچنین دکمه اصلی و اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در آن به بخش عملیاتی صفحه نمایش (function area که همان بخش پایینی صفحه نمایش است) منتقل خواهد شد. این ها تنها انتظارات ما از نسل هشتم گوشی های آیفون است.

در ادامه شاهد تصاویر بیشتری از آیفون 8 خواهید بود (برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی روی تصاویر کلیک کنید).

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر